Batje, zeer..zeer inventief! haha
Erg goed gelukt. Als het droog is op de dag van de shoot kan je er erg mooie plaatjes mee maken. Heb je evt. een houder voor een spiegelreflex? want ik zou het wel aandurven om die van mij te plaatsen voor nog betere foto's
Verder, wat rolling shoots betreft kunnen we het beter houden op: achterbak shoots. Houdt in dat er gewoon een fotograaf in de achterbak van de ander gaat zitten/liggen en daar de shoots vanuit maakt. Heb ik al eens eerder gedaan, foto's stonden op m'n harde schijf die helaas overleden is. Heb nergens meer een link daarvan, anders kon ik het laten zien. Werkt perfect en gaat vrij makkelijk. Had het een keer in de stad (den haag) gedaan in de zomer. Echt perfect en mooie plaatjes! Misschien een idee voor de shoot? *bied zich aan* hehe..
Heb er erg veel zin in! Ik heb ondertussen m'n 70-300 lens binnen en m'n statief. dus ook drive by shots kunnen gemaakt worden met een stevig statief waardoor de camera uiteraard niet beweegt (ook voor het donker erg fijn).
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Komt allemaal goed. En jordi8, van t weekend komt mn neef langs met de kerst en gaan we ff met zijn camera aan de gang. Maar ga er vanuit dat alles gewoon fatsoenlijk en veilig blijft zitten.
Zo gister wat foto's gemaakt. En Jordi een spiegelreflex camera past gewoon zonder problemen.
Zit ook gewoon allemaal strak en veilig. We hebben een paar verschillende dingen geprobeerd. En zoals bekend, niet alles werkte even goed haha. Maar het geeft een leuk effect en werkt gewoon heel simpel. T viel mijn neef alles mee en dat voor een goed koop zelf in elkaar gezet knutsel ding. Als je een zelfde soort statief zou moeten kopen was je heel veel duurder uit voor het zelfde effect. Dus nu is het compleet. It's working
Heb nog een paar foto's. De rest moet ik nog krijgen.
Laatst gewijzigd door Batje op 26 dec 2011, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.