Fotoshoot Zuid-Holland !! AFGEKAPT..TE WEINIG ANIMO !!

tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: den haag
Berichten: 219
Lid geworden op: 07 mar 2009, 12:59

28 apr 2012, 18:38

Maareh als er verder niemand komt dan denk ik toch echt dat je het maar moet verplaatsen. Want om er nou met 2 auto's te staan daar heb ik eerlijk gezegd ook niet zoveel zin in.

Dus ik zou zeggen verplaatsen naar een dag waarvan je zeker weet dat het lekker weer is en het voor mensen wellicht te combineren is met een dagje Den Haag / Scheveningen strand / vuurwerk ofzoiets. Het is natuurlijk voor veel mensen wel een moeilijke dag / datum ivm koninginnenach en het was ook pas laat duidelijk of het nou zaterdag of zondag was, dus tja goed te begrijpen

ps. Als je een keer door de weeks in de avond niets te doen hebt : ik ben altijd in om met de mini doelloos rond te racen :D
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

28 apr 2012, 19:57

Jordi, ik wil je hierbij laten weten dat wij inmiddels andere plannen hebben gemaakt voor zondag. Ik vind het wel zo netjes naar jou toe om dit ff aan je te melden zodat je weet waar je aan toe bent. Andere keer zijn we er wellicht wel bij. Maak er een leuke dag van zondag.

gr
Sepp & Ester
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

28 apr 2012, 20:04

Nahet lekkere weer van vrijdag had ik nog goede hoop. Maar het zeikt van de regen en morgen ook (volgens Knmi).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 okt 2008, 13:42

28 apr 2012, 22:37

Sorry voor mijn late reactie maar ik was onverwachts de hele dag weg. Gaat mij niet lukken om de Mini voor morgen toonbaar te maken en ga Nach vieren dus ik ben helaas niet aanwezig.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

29 apr 2012, 00:10

Zo net thuis. :D
Klein probleempje met TBL, morgen klussen. :shock:
Dus mijn o.v.b. wordt helaas nee. :(
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
PerryMiniCooper
Be Mini
Be Mini
Locatie: Leiden
Berichten: 417
Lid geworden op: 23 okt 2011, 18:49

29 apr 2012, 09:13

Kan niet komen sorry :(
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

29 apr 2012, 09:25

Afijn..iedereen zegt af. Bij deze kap ik het af.. helaas. met dit aantal aan animo wordthet niks.
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: den haag
Berichten: 219
Lid geworden op: 07 mar 2009, 12:59

29 apr 2012, 14:18

precies stonden er we er straks met zijn tweeen :-)

vast gezellig maar toch niet het idee van deze fotomeet natuurlijk..
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

29 apr 2012, 14:27

tychopaat schreef:precies stonden er we er straks met zijn tweeen :-)

vast gezellig maar toch niet het idee van deze fotomeet natuurlijk..
precies ;)
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

29 apr 2012, 15:27

tychopaat schreef:Dus ik zou zeggen verplaatsen naar een dag waarvan je zeker weet dat het lekker weer is en het voor mensen wellicht te combineren is met een dagje Den Haag / Scheveningen strand / vuurwerk ofzoiets. Het is natuurlijk voor veel mensen wel een moeilijke dag / datum ivm koninginnenach en het was ook pas laat duidelijk of het nou zaterdag of zondag was, dus tja goed
Ik deel deze mening.
Over het algemeen hebben "last minute" meetings kans van slagen als er vanaf dag 1 duidelijkheid is over een datum, tijdstip en plaats.
Het weer is niet in te plannen, daar heb je mee te doen zoals het is. Maar dat kan ook mooie plaatjes opleveren. Druppels op mooi gepoetste MINI's of MINI's door de plassen rijdend.
Volgende keer beter, je zal het zien!

Tip: Het is niet gebruikelijk, en ook verwarrend de startposting te verwijderen. Nu staat er een draadje op het forum waaraan je niet meer kan zien waarover het gaat/ging.
De NewMINIclub is opgezet met de gedachte dat een ieder die dat wil iets mag organiseren. Wij zijn hier niet zo op het verwijderen van berichten. Op die manier kan iedereen ook teruglezen of iets al is gedaan of geprobeerd.
Ik ben ervan overtuigd dat je bij je volgende poging meer suc6 hebt.

Dat mensen afzeggen door verplichtingen van welke aard dan ook houd je altijd.
MinionePw
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Alkmaar
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 apr 2012, 17:33

29 apr 2012, 17:47

mini7benno schreef: Over het algemeen hebben "last minute" meetings kans van slagen als er vanaf dag 1 duidelijkheid is over een datum, tijdstip en plaats.
Het weer is niet in te plannen, daar heb je mee te doen zoals het is. Maar dat kan ook mooie plaatjes opleveren. Druppels op mooi gepoetste MINI's of MINI's door de plassen rijdend.
Volgende keer beter, je zal het zien!
Precies, volgende keer zijn we er ook bij! :D
We wachten op een nieuwe datum...
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

29 apr 2012, 18:21

mini7benno schreef:
tychopaat schreef:Dus ik zou zeggen verplaatsen naar een dag waarvan je zeker weet dat het lekker weer is en het voor mensen wellicht te combineren is met een dagje Den Haag / Scheveningen strand / vuurwerk ofzoiets. Het is natuurlijk voor veel mensen wel een moeilijke dag / datum ivm koninginnenach en het was ook pas laat duidelijk of het nou zaterdag of zondag was, dus tja goed
Ik deel deze mening.
Over het algemeen hebben "last minute" meetings kans van slagen als er vanaf dag 1 duidelijkheid is over een datum, tijdstip en plaats.
Het weer is niet in te plannen, daar heb je mee te doen zoals het is. Maar dat kan ook mooie plaatjes opleveren. Druppels op mooi gepoetste MINI's of MINI's door de plassen rijdend.
Volgende keer beter, je zal het zien!

Tip: Het is niet gebruikelijk, en ook verwarrend de startposting te verwijderen. Nu staat er een draadje op het forum waaraan je niet meer kan zien waarover het gaat/ging.
De NewMINIclub is opgezet met de gedachte dat een ieder die dat wil iets mag organiseren. Wij zijn hier niet zo op het verwijderen van berichten. Op die manier kan iedereen ook teruglezen of iets al is gedaan of geprobeerd.
Ik ben ervan overtuigd dat je bij je volgende poging meer suc6 hebt.

Dat mensen afzeggen door verplichtingen van welke aard dan ook houd je altijd.
Ja, je hebt ook wel gelijk. ik zal proberen de shoot na MU te plannen. Zodra iedereen zijn zomersetje (als die er nog.niet opzit) er weer op heeft zutten. en het weer wat beter is! :)
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10010
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

29 apr 2012, 18:45

Liever zo op tijd weten dat het niet gaat lukken, dan op de afgesproken plek met 2 auto's staan terwijl er een stuk of 15 hadden aangegeven te komen. Da's namelijk ook al eens gebeurd..... :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

30 apr 2012, 22:50

Wij zijn nog steeds enthousiast dus op naar een volgend keer :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Maajkol
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Amsterdam
Berichten: 90
Lid geworden op: 11 feb 2012, 15:21

01 mei 2012, 12:40

Sepp schreef:Wij zijn nog steeds enthousiast dus op naar een volgend keer :wink:
Ik ook, kon alleen de zaterdag, maar het werd toen duidelijk dat het zondag werd, dus ben er graag op een andere datum wel bij! :)

Terug naar “Events 2012”