8 januari 2012: Fotoshoot Flight Forum Eindhoven

despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

8 januari 2012: Fotoshoot Flight Forum Eindhoven

08 dec 2011, 21:48

Na lang beraden organiseer ik toch een fotoshoot event.

De locatie is het flight forum in Eindhoven, dat is een industrie terrein rondom Eindhoven Airport.
We zullen zowel overdag als 's avonds foto's maken vanwege het bijzondere blauwe licht waar het flightforum mee verlicht is 's avonds.

We spreken om 14.00 af bij Mc Donalds op de Noord Brabantlaan in Eindhoven, dat is bij afslag 32 op de randweg N2 van Eindhoven.

Na wat foto's met daglicht gemaakt te hebben zullen we de inwendige mens verzorgen bij de Mac weer zodat het ondertussen donker wordt, daarna rijden we terug naar het flight forum (ongv 5 - 10 min rijden) om dan nog wat foto's te maken met het sfeervolle blauwe licht. Eindtijd is geheel vrij.

Als je wilt mee doen mag je jouw naam toevoegen aan de deelnemer lijst.

- Despoo
- Jordi 8
- Batje

Locatatie en datum staan vast.
aka BenjaMini
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

08 dec 2011, 23:08

yes yes..ich bin dabei!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

08 dec 2011, 23:27

Cool Despoo dat t door gaat. Ik zorg dat ik er ben ;)
jordi8 schreef:Ben jij zelf ook fotograaf Batje? Ik heb zelf niet echt een speciale camera hoor, gewoon een canon 500D en een 70-300 tele lensje. Dus niet veel bijzonders haha.
Nee ik ben geen fotograaf, dat laat ik aan mijn neef over. Ben gewoon een beetje hobby point en shoot fotograaf, heb ook gewoon een huis tuin en keuken Sony Cybershot en mn telefoon, waar ik het meeste mee doe. Wil alleen wel een Nex5n gaan kopen binnenkort. Heb een paar leuke dingen in mn kop zitten die ik wil doen. En dat gaat niet met deze camera. Alleen ff op de financiele meevaller wachten :P

Ben ook heel veel aant kloten met statiefjes voor in en op de auto. Zo heb ik er een gemaakt voor op de kopsteun. Zodat je mooi van binnen naar buiten kijkt. En ben nu bezig voor een statief voor op de auto. Heb vandaag 2 zuignappen binnen gekregen die ik voor op de auto wil gaan gebruiken.

http://www.toolstation.nl/shop/Handgere ... 180/p23801

Ben net ff bezig geweest met een fatsoenlijk statief te maken voor de camera. Dus nog ff wat knutselen van de week en woensdag op mn vrije dat ff wat foto's en filmpjes maken denk ik. Zal mn gallery weer eens gaan aanvullen ;) Ongeveer de onderste helft van mn gallery is met de telefoon gemaakt. Dit allemaal zonder bewerking enzo want daar snap ik dan weer geen zak van :P Dus zeg jij het maar of ik een fotograaf ben of gewoon een leuke plaatjes schieter.

Het liefst doe ik gewoon lekker :ralley :rijden
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

10 dec 2011, 00:51

Batje schreef:Cool Despoo dat t door gaat. Ik zorg dat ik er ben ;)
jordi8 schreef:Ben jij zelf ook fotograaf Batje? Ik heb zelf niet echt een speciale camera hoor, gewoon een canon 500D en een 70-300 tele lensje. Dus niet veel bijzonders haha.
http://www.toolstation.nl/shop/Handgere ... 180/p23801

Ben net ff bezig geweest met een fatsoenlijk statief te maken voor de camera. Dus nog ff wat knutselen van de week en woensdag op mn vrije dat ff wat foto's en filmpjes maken denk ik. Zal mn gallery weer eens gaan aanvullen ;) Ongeveer de onderste helft van mn gallery is met de telefoon gemaakt. Dit allemaal zonder bewerking enzo want daar snap ik dan weer geen zak van :P Dus zeg jij het maar of ik een fotograaf ben of gewoon een leuke plaatjes schieter.

Het liefst doe ik gewoon lekker :ralley :rijden
Aaaah oke! Nou ik ben benieuwd wat hij dan allemaal meebrengt (als hij meekomt?) .. Ik heb er in ieder geval al veel zin in! Nou hopen dat de animo wat omhoog gekrikt wordt :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

10 dec 2011, 09:11

Misschien dat een vriendin die fotografie studeert ook mee gaat maar dat is nog niet zeker. Ligt eraan of haar stage in saudi arabie doorgaat.

We gaan er gewoon een leuke dag van maken ook zal zijn we maar met zijn 4en.
aka BenjaMini
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

10 dec 2011, 10:32

Ik even ovb omdat ik weekend papa ben, maar de weekenden soms wat onregelmatig zijn..

- Despoo
- Jordi 8
- Batje
- GreyCooperS
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Thegreenery
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Eindhoven
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 sep 2007, 13:06

Re: 8 januari 2012: Fotoshoot Flight Forum Eindhoven

10 dec 2011, 12:04

despoo schreef:Na lang beraden organiseer ik toch een fotoshoot event.

De locatie is het flight forum in Eindhoven, dat is een industrie terrein rondom Eindhoven Airport.
We zullen zowel overdag als 's avonds foto's maken vanwege het bijzondere blauwe licht waar het flightforum mee verlicht is 's avonds.

We spreken om 14.00 af bij Mc Donalds op de Noord Brabantlaan in Eindhoven, dat is bij afslag 32 op de randweg N2 van Eindhoven.

Na wat foto's met daglicht gemaakt te hebben zullen we de inwendige mens verzorgen bij de Mac weer zodat het ondertussen donker wordt, daarna rijden we terug naar het flight forum (ongv 5 - 10 min rijden) om dan nog wat foto's te maken met het sfeervolle blauwe licht. Eindtijd is geheel vrij.

Als je wilt mee doen mag je jouw naam toevoegen aan de deelnemer lijst.

- Despoo
- Jordi 8
- Batje

Locatatie en datum staan vast.
Lijkt mij wel leuk om mee te doen.
Zijn er kosten aan verbonden of gaat het vooral om de gezelligheid?


- Despoo
- Jordi 8
- Batje
- GreyCooperS
- The Greenery

Groeten Erik
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

10 dec 2011, 12:08

De enige kosten zijn je brandstofkosten. Voor de rest helemaal niks, het is inderdaad gewoon voor de gezelligheid en om mooie foto's te maken van onze Mini's. Dus je bent zeer welkom om mee te doen The Greenery.

Oh en ik zie dat je in Eindhoven woont dus dan zijn de kosten voor jou net als voor mij minimaal :) Oh ja en je hebt kosten als je mee wilt eten in de Mac ;-)
aka BenjaMini
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

10 dec 2011, 12:09

despoo schreef:De enige kosten zijn je brandstofkosten. Voor de rest helemaal niks, het is inderdaad gewoon voor de gezelligheid en om mooie foto's te maken van onze Mini's. Dus je bent zeer welkom om mee te doen The Greenery.

Oh en ik zie dat je in Eindhoven woont dus dan zijn de kosten voor jou net als voor mij minimaal :) Oh ja en je hebt kosten als je mee wilt eten in de Mac ;-)
aawwww..dubbelen kosten dus voor mij :(
edit:
nee, wacht eens even. het is op een zondag. dus dan moet ik sowieso richting Oirschot om daar weer een week te overleven ;p
HUUUJ! SCORE!!!
Laatst gewijzigd door jordi8 op 10 dec 2011, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

10 dec 2011, 12:10

of je zoekt een sponsor haha
aka BenjaMini
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

10 dec 2011, 12:11

haha, mogelijk. Maar ik kwam net achter iets (verlaat gedacht).. eerdere bericht is al aangepast :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

10 dec 2011, 12:12

haha ja dat vroeg ik me ook al af waarom je zo reageerde als je toch naar de kazerne moest :)
aka BenjaMini
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

10 dec 2011, 12:13

ja precies :p .. achteraf dus mooi meegenomen zo die datum haha. Anders was ik waarschijnlijk niet gegaan :mrgreen: dus wel..
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

10 dec 2011, 12:14

hahahaha je bent wakker op de zondagochtend
aka BenjaMini
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

10 dec 2011, 12:15

..ja
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Terug naar “Events 2012”