Afterparty meeting P. Smets te Lier

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

23 nov 2008, 23:00

Ik sluit me helemaal bij de rest aan 8)
We moesten helaas op tijd weer weg maar het was zeer geslaagd.

Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

23 nov 2008, 23:01

Hier is hij dan een korte film van:

1e Meeting Patrick Smets 2008

de film is ook in HD kwaliteit te zien.

(als je over het filmpje gaat verschijnt er rechts verschillende knoppen, op de onderste van de 3 HD is off kan je dan drukken voor HD is on ,
je wordt dan doorgelinkt naar de site van Vimeo, de kwaliteit ziet er dan veel beter uit. (en fullscreen is dan ook mogelijk)) :))

[video width=688 height=387]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2325093&amp[/video]
Veel kijkplezier

De film kan af en toe stoteren dat komt omdat hij staat in de resolutie 1280x720 maximaal haalbare van VIMEO
de film zelf is 1920x1080

tot de volgende keer
Annet & Kees :zwaai
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 nov 2008, 23:05

Ik kon er helaas niet bij zijn vandaag (was ook wel heel erg ver geweest trouwens), maar als ik de foto's zo zie en de verhalen lees heb ik wel heel wat gemist :shock:. Erg leuk initiatief 8)!

Mooie foto's komen er hier voorbij hoor :Foto!
Afbeelding
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 nov 2008, 23:12

Hey bedankt voor al de leuke reacties! Het was echt een fijne dag!
Kort en krachtig... (voor mij niet zo kort maar het was het zeker waard :wink: ) :mrgreen:

Heb ook maar weinig tijd gehad om wat babbeltjes te slaan, maar dat is voor de volgende keer... dan zet ik nog wat meer crew in... haha :lol:

Thx to all! 8)
Greg
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 nov 2008, 23:15

Blij dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad.. En zo te zien was de organisatie enorm goed.. Mijn excuses dat ik me niet even heb afgemeld. Want ik zag dat ze netjes alle mini-avatars hadden uitgeprint.. (misschien zat ik er al niet meer bij..).
Maar was helemaal op en was blij met mijn eigen bankje onder mijn bibs.!! Moest me echt wakker houden met Koffie! .. Op naar de volgende meeting.

En dat is volgende week toch al weer??

Sleep Mini Ragg
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

23 nov 2008, 23:42

Super meet vandaag, echt tof dat we met zoveel waren, volgende meet wil ik zeker wat meer praatjes slaan, heb niet iedereen gezien, en zeker niet iedereen gesproken. Hopelijk hebben jullie er van genoten, ik alvast wel, enkel spijtig dat mijn Dooper op de ziekte brug stond :cry:

Hoop ook dat iedereen veilig is thuis geraakt !

Bedankt voor de leuke reacties en tot de de volgende (7 dec) MEET !!!

Gr.
remke
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2008, 00:02

Mac Mini schreef:Blij dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad.. En zo te zien was de organisatie enorm goed.. Mijn excuses dat ik me niet even heb afgemeld. Want ik zag dat ze netjes alle mini-avatars hadden uitgeprint.. (misschien zat ik er al niet meer bij..).
Maar was helemaal op en was blij met mijn eigen bankje onder mijn bibs.!! Moest me echt wakker houden met Koffie! .. Op naar de volgende meeting.

Sleep Mini Ragg
Ik zal de overige/resterende badges nog eens oplijsten deze week... Zal ze meenemen in de MINI zodat ik ze kan uitdelen bij volgende meet ofzo... Is altijd leuker om zo gezichten op al die namen te kleven e... :wink:
Met dank aan rem. voor de creatie 8)
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

24 nov 2008, 07:52

Annet en Kees lekker zo;n filmpje weer, altijd zo leuk om nog eens terug te kijken.

Gregory, Rem en Gregbem007, nogmaals het stak goed in elkaar,
weinig meer aan te verbeteren, ik heb mijn ogen uitgekeken.
Meer crew is natuurlijk altijd handig, :wink: :D
Billie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 nov 2008, 09:26

Het was een leuke dag!! We hebben ons geamuseerd!! Chapeau voor de organisatie!!

De terugweg verliep iets moeilijker!! :roll: :roll: Een sneeuwstorm en Sportmaxx zomerschoentjes is geen goede combinatie!! :s :s
Veel ongevallen gezien, maar gelukkig zijn wij veilig thuis gegleden!! :lol: :lol:

Greetz,
Billie en Bollie
Marcel Always Open
Cabrio-King

24 nov 2008, 11:21

Leuk verslagje. :wink: Gelukkig zijn er op de terugweg geen slippartijen gebeurd bij jullie. Annet is ons nieuwe foto-talentje zie ik :shock: (foto van Wim's lobster)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

24 nov 2008, 11:25

GeoBem007 schreef:Hier wat piccies. Sorry, heb geen vaste hand en geen super toestel zoals ik sommige heb zien rondlopen!
al een geluk staan de MINI's er toch scherp op :P :wink:

gr remke
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2008, 11:39

GregBem schreef:
Mac Mini schreef:Blij dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad.. En zo te zien was de organisatie enorm goed.. Mijn excuses dat ik me niet even heb afgemeld. Want ik zag dat ze netjes alle mini-avatars hadden uitgeprint.. (misschien zat ik er al niet meer bij..).

Sleep Mini Ragg
Ik zal de overige/resterende badges nog eens oplijsten deze week... Zal ze meenemen in de MINI zodat ik ze kan uitdelen bij volgende meet ofzo... Is altijd leuker om zo gezichten op al die namen te kleven e... :wink:
Met dank aan rem. voor de creatie 8)
Kan je ze meenemen naar Beek as zaterdag! Wel handig & leuk idd :D
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

24 nov 2008, 11:49

Ik dacht dat de bios niet doorging?? :D :P Schoon zenne :D, maar aan de andere kant, als ik was meegegaan, dan zou ik niet meer thuis geraakt zijn denkek :D
Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2008, 12:12

Hans Top idee! :yeah

En tot zaterdag.. Hoop dat het wel wat warmer is..
na ja ik blijf niet in mijn :slapen liggen.. ben er zeker bij. teveel gemist
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2008, 12:37

@BMWX3:
Leuk filmpje. Hahaha "Camerawerk: Kaj, ...." Wel één heel filmpje geschoten :mrgreen: Was gezellig dat je mee reed!
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”