Maar om 17 uur aangekomen bij yvon om daar wat te eten. Je jebt lekkere roots yvon! Dan naar schevongen gereden wel leuk gezellig badplaatsje. Gaan we daar een mcflurry halen in de McDonald's waar ze echt met hun volle goesting mensen staan te bedienen

Amerika was goed. China niet. Had ik echt meer van verwacht. Dat land staat onder andere bekend om zijn vuurwerk en dan komt het het zwakste uit de bus. Maar de echte show gaven de Nederlanders.
Filmpjes komen morgen
daarna terug naar de auto gewandeld. Nog ff voor ragnar feesttent gelopen maar geen bekend volk gezien. Dan naar huis. Lig ik al goed te maffe, kwestie van leuk gezelschap te zijn voor yvon.
Maar het ergste moest nog komen. Want om 3:30 komen we aan bij yvon. En dan had ik nog een rit van 2 uur voor de kiezen. Wel het is langer geworden. Ben echt 3 keer moeten stoppen voor te slapen. En was nodig want 1 keer schoot ik wakker omdat ik mijn stuur niet meer vast had... En dan rijd je op cruise control geen goed idee

maar nu ga ik slapen. De zon komt al op dus dat lijkt me dan wel weer een mooi uur.