Vuurwerkfestival 22/08/09

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

Vuurwerkfestival 22/08/09

23 aug 2009, 05:48

Zo ik ben ook weer op een schappelijk uur thuis. :P maar ik vond het heel gezellig yvon en de rest wiens naam ik ondertussen al niet meer weet.
Maar om 17 uur aangekomen bij yvon om daar wat te eten. Je jebt lekkere roots yvon! Dan naar schevongen gereden wel leuk gezellig badplaatsje. Gaan we daar een mcflurry halen in de McDonald's waar ze echt met hun volle goesting mensen staan te bedienen :D. En ondertussen tijdens het wachten en stappen yvon een cursus Vlaams voor beginners gegeven. Vogels kijken zegt ze dan. Jezus :P. Maar dan naar het strand gegaan. Begint yvon daar opeens een kuil te graven. Kdacht ja die moet kakken ofzo lol. Niet dus was voor een rugsteuntje. Zat goed dus begin ik ook te graven en daar zit je dan :D nog geen vijf minuten later had ik al een stijve nek. Dus stelde ik de lig versie voor. Zat veel beter. Enig nadeel je krijgt zand op plaatsen waar een mens nooit zand moeten hebben :P maar dan begon het vuurwerk.
Amerika was goed. China niet. Had ik echt meer van verwacht. Dat land staat onder andere bekend om zijn vuurwerk en dan komt het het zwakste uit de bus. Maar de echte show gaven de Nederlanders.

Filmpjes komen morgen

daarna terug naar de auto gewandeld. Nog ff voor ragnar feesttent gelopen maar geen bekend volk gezien. Dan naar huis. Lig ik al goed te maffe, kwestie van leuk gezelschap te zijn voor yvon.
Maar het ergste moest nog komen. Want om 3:30 komen we aan bij yvon. En dan had ik nog een rit van 2 uur voor de kiezen. Wel het is langer geworden. Ben echt 3 keer moeten stoppen voor te slapen. En was nodig want 1 keer schoot ik wakker omdat ik mijn stuur niet meer vast had... En dan rijd je op cruise control geen goed idee :P

maar nu ga ik slapen. De zon komt al op dus dat lijkt me dan wel weer een mooi uur.
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

23 aug 2009, 11:51

He Jur, leuk verslag. Maar helemaal wakker komt het niet over :mrgreen: :wink:

Ben benieuwd naar de filmpjes en heel goed dat je af en toe ff een tukkie hebt gedaan :wink: Sorry kan het niet laten maar gelukkig ben je weer heelhuids aangekomen. :zwaai
Leuk hè zo'n kuil graven voor jezelf :wink: moeten we in Knokke ook nog eens doen.............

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Kees en Annet
Racende reporter

23 aug 2009, 13:29

Lieve Jurgen,
Gelukkig ben je in een stuk thuis gekomen.
Moet er niet aan denken wat er met je had kunnen gebeuren. :(

Maar fijn dat het toch de moeite van alles is geweest.

Annet
Afbeelding
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 aug 2009, 16:54

Zooo... wij zijn ook weer thuis beland!
Het was een prachtige avond, met weinig wind..
Lekker gegeten bij Nalubeach, alleen meer dan een uur op het toetje gewacht. We hadden even om willen kleden en dan de boulevard weer op, maar we waren precies voor de 1e show (USA) terug in het hotel.
(Nederland was uiteraard weer de beste)
Wij hebben het op de meest luxe tribune van nederland kunnen aanschouwen..nml. vanuit ons bedje in het Kurhaus.
Wat een supermooi hotel zeg!!
Vanochtend heerlijk ontbeten en nog even over de pier gewandeld.
Helaas op de avond zelf geen NewMINIclub-ers tegen gekomen...

We waren zo onder de indruk, dat we helemaal geen foto's gemaakt hebben!!

Dit was zeker voor herhaling vatbaar :yeah .

Groetjes
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

23 aug 2009, 20:06

Zo, hoewel ik op een christelijk tijdstip thuis was nu een berichtje van mijn kant.

Om 17.00 uur Jurgen op de stoep om de inwendige mens te verzorgen na een stukje sturen. Tegen 18.30 richting Den Haag. De buurman zwaaide nog gedag en verbaasde zich over het vertrouwen dat in mij werd gesteld. Naar Den Haag werd ik entertaint door Jurgen met smakelijke verhalen. In Scheveningen Haven clubman geparkeerd en richting Scheveningen-bad gelopen. eerst naar de Mac voor een Mcflurry (van die wandeling wordt een mens toch hongerig). Veel mensen in de rij en de mensen van de Mac die hadden er echt zin in...(NOT). :s
Ondertussen Belgische les van Jurgen gehad, niet alles is blijven hangen moet ik bekennen :oops:

Helaas stond MiniCat in de file en gingen Jurgen en ik vast naar het strand om een kuil te graven en heerlijk liggend te kijken naar het vuurwerk. Ondertussen sms contact met MiniCat en bij de tweede show zijn we bij hun gaan zitten en genoten we verder van het spektakel.

Op de weg terug bleek Jurgen een bleim (toch?) te hebben en ging het lopen wat moeilijk. Den Haag in ging prima, eruit duurde toch een uur! :s
Ik kon om 03.00 mijn mandje in (ik kwam zand op plekken tegen waarbij ik niet dacht dat het kon...)

Jurgen bedankt voor het rijden in je clubman en je gezelschap. Als je nog eens een navigator nodig hebt of bestuurder :) MiniCat en friends bedankt voor de gezelligheid en de wijn (is je tas inmiddels droog?).

Enkele pica's (gemaakt met de iPhone dus kwaliteit is niet super.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

23 aug 2009, 20:12

Het is een Blein Yvon :D

Maar de video's komen eraan.
Afbeelding
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 aug 2009, 21:45

au! Ik ken het woord "blein" wel, maar dat is voor mij een aft in de mond..
Wat is het dan bij jou Jurgen? Eksteroog ofzo?

Iig leuk te horen dat jullie ook zo genoten hebben!
Wat een drukte he?

Groetjes
Karin
Afbeelding
Jurgen

23 aug 2009, 22:32

Een blaar :D
Maar een blein kan ook in de mond hoor :D
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

23 aug 2009, 22:32

en gingen Jurgen en ik vast naar het strand om een kuil te graven
Jurgen, weet je zeker dat je niet uit Duitsland komt? 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Jurgen

23 aug 2009, 22:33

BTW de video, de show van de Nederlanders

Afbeelding
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 aug 2009, 21:33

Mooi filmpje Jurgen..en fijn dat je heelhuids thuis gekomen bent :D Maarrre..als je nu nog een keer mijn naam vergeet gaat het je pralinekes kosten hoor >)

Na wat stress en geklungel van mij (tas weer droog ja :mrgreen: ) en file al bijna bij mijn huis waren we iets na 21.00 uur op de parkeerplaats. Sammax en zijn vriendin opgepikt en stukje verder geparkeerd. De 20 minuten lopen die iemand had geschreven waren er 40 :s maar ach :wink:

Uiteindelijk op t strand neergeploft en na wat zoek- en smswerk zag ik 2 wild zwaaiende mensen, Yvon en Jurgen gevonden dus :mrgreen: Gezellig wijntjes gedronken, gekletst en natuurlijk vuurwerk gekeken. NL was inderdaad het mooiste en we hebben dan ook terecht gewonnen

En terwijl jullie allemaal in de files stonden ben ik met vriend die mee was de kroeg ingedoken om daar om 3 uur pas weer uit te rollen. Volgende keer kunnen jullie gewoon bij mij logeren hoor, stukje veiliger dan zulke lange terugreizen..

Bedankt voor de leuke avond en tot n volgende meet,
Cathelijne
Jurgen

25 aug 2009, 21:40

Cathelijne dat was het ! :D

LOL :D
Afbeelding
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 aug 2009, 21:43

De receptionist bij het Kurhaus zei, dat de show van Belgie helemaal in het water was gevallen afgelopen dondererdag... wat sneu!

Mooie film Jurgen! Vooral dat vuurwerk dat uit het water kwam was echt heeeeel bijzonder..

Grtz
Karin
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”