Verslagje van de trouwdag Jessie en Cedric..

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Verslagje van de trouwdag Jessie en Cedric..

04 okt 2009, 00:06

Na een best lange dag zojuist teruggekomen van de trouwdag van Jessie en Cedric.
Zij zijn vandaag in het huwelijk getreden en wilden graag een stoet van MINI's. Met 10 minis hebben we de bruiloft-gasten vervoerd van de feestlocatie naar het stadhuis, van stadhuis naar de fotolocatie en van fotolocatie weer naar feestlocatie. Er zijn filmbeelden door een professioneel regisseur gemaakt voor tijdens en na de rit, en van de trouwerij. Daarnaast zijn er vele foto's gemaakt van de diverse gasten en het vervoer, door een professioneel fotograag. Deze film en foto's komen binnenkort.

Hieronder plaats ik straks alvast een van mijn (weinige) foto's van het stralende, gelukkige paar :wink:


Van harte gefeliciteerd :wink:

Aan de rijders: het was gezellig en bleek erg gewaardeerd te worden door de gasten en het paar.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

04 okt 2009, 00:17

Afbeelding


Afbeelding
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

04 okt 2009, 00:43

zo ik ben al weer een uurtje of wat thuis maar een lange dag was het zeker. Vanmorgen op het gemakje richting roeselaren gekart om op de trouwdag van Jessie en Cedric het vervoer van de suite te verzorgen :P was een mooi en appart gezicht om mini's als vervoer bij een trouwerij te zien :lol: toch weer veel bekijks :lol: wel ongeduldig die belgische automobilisten :?

al met al was het een leuke dag en een apparte ervaring zo 8) en het werd zeer zeker ook erg gewaardeerd dat we het hebben gedaan 8) was het zeker waard om er 400+ km voor te rijden 8)

nogmaals gefeliciteerd aan het bruidspaar(die zullen namelijk ook nog wel eens lezen denk ik)

de dag nog afgesloten met een gezellig etentje met het hollandse deeltje minichauffeurs :mrgreen: peeps het was weer een gezellige dag

foto;s die ik heb komen morgen, zijn er echt maar weinig maar er zijn er wel genoeg gemaakt volgens mij 8) ben ook zeer beniefd naar de film

Greetz BigD

blij maar gaar :mrgreen:
the F56 story of Brenda
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

04 okt 2009, 09:36

Goedemorgen,

Ik ben ook weer uitgerust van een lange dag en zal daarom nu ook hier een verhaaltje neerpennen.

Gisterochtend om uurtje of 10 verzameld bij de Mc in Breda en van daar vertrokken naar Roeselare.
Daar aangekomen stond de Bruidegom al klaar om ons te ontvangen om een mooi plaatsje aan te
wijzen voor de MINI. Wat een cool gezicht blijft het toch een setje MINI's op een rij. Ik geloof dat
Cèdric dat ook vond want het enthausiasme spatte er van af.
Aldaar genoten van een kleine lunch en vertrokken we richting stadhuis.
De Bruidegom en zijn moeder bij mij in de MINI ,en daarachter een sliert van familie en als afsluiter
de bruid in een PW clubman.
Onderweg naar het stadhuis was er een rotonde en natuurlijk kwam het in me op om de rotonde
te voorzien van alleen maar MINI's en dat hebben ze geweten daar in Belgenland. :mrgreen:
Cèdric werd wild enthausiast en riep: Nog een keer , nog een keer, en voila nog maar een extra rondje gedaan,
een Hollander voorop krijgt toch de schuld :lol:.
Door het extra rondje rotonde eigenlijk ietsje te laat op het stadhuis maar dat mocht de pret niet drukken.
Het Ja woord was snel gegeven en de kurk was al snel van de fles.
Na daar een toost te hebben gedaan op het paar,
Afbeelding
weer snel in de MINI met de bruidsmeisjes naar het kasteeltje voor wat foto's.
3 knappe meiden die persé het dak van de MINI wilden en de haren wilden laten wapperen in de wind.
aar na een tijdje en een stukje snelweg werd het toch wel wat koud en
zijn we eventjes gestopt om het dakje dicht te doen, kachel en stoelverwarming aan om toch
enigzins niet verkleumd op de foto's te staan.
Aldaar aangekomen was het nog een hele toer om je MINI te parkeren en dat was bij Dick op het randje :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding


Terwijl het paar de foto's zijn gaan maken zijn de chauffeurs een lekker bakkie gaan doen in het nabijgelegen café. Eerst maar niks bij de koffie maar na het zien van de heerlijke warme vers gemaakte appeltaart de controle verloren en toch maar een stuk besteld. :mrgreen: Danny jij bent ook niet echt een hulp om me tegen te houden. lol.
Toen de fotosessie erop zat allemaal weer de MINI in en richting eind locatie om daar nog even te
genieten van een hapje en een drankje en toen zat het er voor ons op.
We moesten toch nog een uurtje of 2 terug rijden en aldaar besloten om dit niet met een lege maag te doen
maar nog eerst even de buikjes te vullen alvorens de rit terug te gaan maken.

Jessie en Cèdric bedankt dat ik deel mocht uitmaken van jullie grote dag en ik wens jullie heel veel geluk, liefde, en voorspoed toe.

Ik heb een bijzondere dag gehad, was erg leuk dit mee te maken.

:))
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

04 okt 2009, 10:19

Mooie verslagjes :D :D

Het was idd een heel mooie dag, de bruid en de bruidegom hebben er met volle teugen van genoten.
Samen met Mémé en Carine zat ik gezellig te keuvelen in de Mini en ook Radio1 was van de partij :mrgreen:
Zelf heb ik geen enkele foto genomen maar ik ben er zeker van dat er héél mooie foto's volgen!

@Ida, das kunnen parkeren zeg ik! :mrgreen:
Scheelde echt wel niets hé :shock: :?

Jessie en Cedric, we wensen jullie heel veel geluk, liefde en voorspoed toe en nog bedankt dat we er bij mochten zijn 8)

Er zijn er hier trouwens 2 pas een uur of 2 geleden geland :shock:
Die liggen voor de rest van de dag knock out vrees ik :lol:

The day after, hij staat nog redelijk recht geparkeerd Jef :lol:
Afbeelding

Afbeelding
Clubhouse
Garlic Chef
Locatie: Aalst
Berichten: 1599
Lid geworden op: 22 jun 2008, 20:43

04 okt 2009, 10:57

Mooi verwoord Ida. :yeah Zou het zelf niet beter kunnen.
Mijn verhaal
Gisteren goed op tijd vertrokken, zo vroeg zelfs dat er nog niemand van de trouwerij aanwezig was. :oops: Maar ja Mini moest nog versiert worden, eventueel nog een wasbeurt geven etc.... :roll:

De Mini's kwamen met mondjesmaat binnen. Toen we daar allemaal naast elkaar stonden dacht ik bij mezelf "toch mooi al die Mini's naast elkaar".
Zo wil ik ook wel trouwen. :feest

Afbeelding
(sorry maar de nederlandse delegatie ontbreekt nog)

Cedric & Jessie waren laaiend enthousiast, maar Cedric, die was door het dolle heen.
De bruid en haar vader zaten in mijn Mini-limo tijdens de rit naar het stadhuis. Haar vader was echt onder de indruk van de Limo. :mrgreen:
Ikke supertrots natuurlijk. :zon
Na de plechtigheid veranderen er enkele mensen van plaats alsook de sliert Limo's.
Ik was de uitverkorende om de sliert op gang te trekken & ook het pas getrouwd stel mee te nemen.

Afbeelding

De rit ging naar de photoshoot. Tijdens de shoot genoten de Limodrivers van een bakje koffie & taart of :bier .
Daarna ging het richting feestzaal waar ook de viering plaatsvond. Daar hebben we een korte beschrijving gehoord over het leven van het jonge stel.
Ook waren we uitgenodigd voor een hapje & een drankje.
Het was een mooie dag.

Jessie & Cedric, bedankt dat jullie mij hebben gekozen om jullie te "vervoeren" op jullie trouwdag en verder wens ik jullie veel liefde, geluk en voorspoed toe.

Voor mij was dit eigenlijk mijn 1ste officiële meet. :oops:
Ik kan alleen dit maar zeggen: Jullie zijn een toffe bende. Voor herhaling vatbaar.
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

04 okt 2009, 18:25

hey luitjes,

wij zijn ook al een beetje bekomen van het feestje die veel te laat uitgelopen is. nog een afterparty gehouden bij het bruidspaar thuis, we wouden toch hun reactie zien als ze hun mooi versierde huisje zagen :mrgreen:

De dag is jammer genoeg begonnen met wat lichte regen maar dat kon het humeur niet drukken, iedereen met blije gezichten en vol goede moed.

Het was prachtig om de stoet mini's te zien rijden en kregen dan ook zeer veel positieve reacties van zowel voorbijgangers als genodigden van het feest en de mensen die vervoerd werden ( denk dat er weer een paar nieuwe mini's gaan besteld worden :D )

aan iedereen nog eens een dikke merci om van zover te komen en cedric en jessie een onvergetelijke belevenis te laten meemaken, ze waren laaiend enthousiast.
laat het flesje cava smaken :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

04 okt 2009, 18:28

heb niet echt bezig geweest met foto's nemen maar daarvoor hadden we dan ook de fotograaf.
van zodra ik de foto's heb organiseren we eens een afterparty bij ons thuis in gent ( scheelt een stuk rijden :mrgreen: )
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

04 okt 2009, 18:38

even wat sfeerbeelden van na het feest bij het thuiskomen van het bruidspaar 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


en een kleine attentie voor de chauffeurs voor hun inzet
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

04 okt 2009, 18:54

Hahaha leuke foto's , en heel leuk om zo thuis te komen :s :mrgreen:
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:43

04 okt 2009, 19:02

Zo, wij waren ook weer op tijd thuis. Vandaag kwam er nog onverwacht bezoek binnen vallen dus nu pas een reactie kunnen plaatsen.

Wij zijn samen met Ida, Danny en Marcel vanuit Breda vertrokken (na koffie en dognut van de Mac). Het was een aardig ritje richting Roeselare alwaar we werden opgewacht met soep en broodjes (dat ging er na 200 Km best wel in). Daarna hebben we diverse malen met diverse passagiers rond gereden, inclusief een belgisch docent nederlands (die het niet kon laten enkele personen te corrigeren op incorrect taalgebruik :mrgreen: )

Onze eerste passagiers waren de drie kids en die hadden na 0.3 seconden de snoepjes al gevonden :shock: .
Bij Ida vonden ze later de portofoon en daarvan waren de batterijen dan ook snel leeg.

Zo rond 7 uur zijn we richting het centrum van Roeselare getrokken waar we een bistrootje hebben opgezocht. Daarna zijn we met een klein treintje richting breda vertrokken.

Wij hebben ook genoten van de dag en waren verrast door de reacties van de passagiers.

Ook leuk om de belgische rijders eens te ontmoeten. Ik zou zeggen to de volgende meet
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

04 okt 2009, 19:12

Bedankt voor de foto smetje :? :lol:

Snoopy, bedankt trouwens om mij effe te laten genieten van die silicoontjes he van je :mrgreen: :X
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

04 okt 2009, 20:28

:lol: ik werd idd al binnen 2 minuten ofzo al verbeterd door de leraar Nederlands, ik wist effe niet meer waarvoor maar ik weet het weer. Ik zal het even met jullie delen

ik zij ''knopjes voor de radio te bedienen''

nee dat is fout :mrgreen:

het is ''knopjes om de radio te bedienen''

toch leuk om door een belg te worden gecoorigeerd op je Nederlands

vond de attentie die we nog kregen ook helemaal super 8) cool en de reacties blijven toch heerlijk ook :mrgreen:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

04 okt 2009, 21:01

BigD schreef::lol: ik werd idd al binnen 2 minuten ofzo al verbeterd door de leraar Nederlands, ik wist effe niet meer waarvoor maar ik weet het weer. Ik zal het even met jullie delen

ik zij ''knopjes voor de radio te bedienen''
nee dat is fout :mrgreen:

het is ''knopjes om de radio te bedienen''

toch leuk om door een belg te worden gecoorigeerd op je Nederlands

vond de attentie die we nog kregen ook helemaal super 8) cool en de reacties blijven toch heerlijk ook :mrgreen:

Greetz BigD
Sorry BigD... :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

04 okt 2009, 21:46

Daarom winnen de Vlamingen ook altijd bij "Tien voor Taal" :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Afterparty”