Keram Tour 2010

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

20 jul 2010, 14:46

MaVaEe schreef:Ook lekker als topfoto btw! 8)

Afbeelding
Blijft mooi om foto's van de op 1 na mooiste cabbie van de club te zien langskomen!!!! :mrgreen: :s :mrgreen:
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

20 jul 2010, 15:29

hhahaha heks I vs heks II :lol:
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

22 jul 2010, 09:20

Rwin schreef:Was inderdaad een erg mooie tocht, en erg goed georganiseerd door Keram.
ben er volgend jaar zeker weer bij!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Mooie pics!
aka BenjaMini
kevinmessak
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Sittard
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:06

22 jul 2010, 13:50

Was een leuk dagje. Mijn eerste Mini tour :D

Route was heel leuk met leuke bochten waarin een Mini helemaal tot z'n recht komt. Jammer dat we in België veel last hadden van wielrenners, maar dit werd helemaal goed gemaakt in Duitsland!

Wij reden in de gele Mini op Rwin's foto's. Ben benieuwd naar de foto's van Keram zelf!

Keram, bedankt!

Edit: Foto's van de start bij Keram toegevoegd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door kevinmessak op 22 jul 2010, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Rwin
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Sittard-Geleen
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 apr 2010, 22:24

22 jul 2010, 14:37

kevinmessak schreef:Was een leuk dagje. Mijn eerste Mini tour :D

Route was heel leuk met leuke bochten waarin een Mini helemaal tot z'n recht komt. Jammer dat we in België veel last hadden van wielrenners, maar dit werd helemaal goed gemaakt in Duitsland!

Wij reden in de gele Mini op Rwin's foto's. Ben benieuwd naar de foto's van Keram zelf!

Keram, bedankt!
Ik heb nog een stukje met jullie lekker gas kunnen geven! erg toffe weggetjes inderdaad, en de frustratie op de wielrenners ben ik toch goed kwijtgeraakt op het moment dat we lekker gingen gassen :wink:
MINImaal royaal
kevinmessak
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Sittard
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:06

22 jul 2010, 15:24

Rwin schreef:
kevinmessak schreef:Was een leuk dagje. Mijn eerste Mini tour :D

Route was heel leuk met leuke bochten waarin een Mini helemaal tot z'n recht komt. Jammer dat we in België veel last hadden van wielrenners, maar dit werd helemaal goed gemaakt in Duitsland!

Wij reden in de gele Mini op Rwin's foto's. Ben benieuwd naar de foto's van Keram zelf!

Keram, bedankt!
Ik heb nog een stukje met jullie lekker gas kunnen geven! erg toffe weggetjes inderdaad, en de frustratie op de wielrenners ben ik toch goed kwijtgeraakt op het moment dat we lekker gingen gassen :wink:
Reed jij achter me in die grijze S? Was een mooi stukje om te gassen ja. M'n vriendin vond deze manier van 'afreageren' wat minder, maar ook zij vond het leuk ;-)
Rwin
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Sittard-Geleen
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 apr 2010, 22:24

22 jul 2010, 16:36

kevinmessak schreef:Reed jij achter me in die grijze S? Was een mooi stukje om te gassen ja. M'n vriendin vond deze manier van 'afreageren' wat minder, maar ook zij vond het leuk ;-)
haha, ja dat was ik in die S ja, zo'n MINI blijkt toch helemaal in zijn element op dat soort weggetjes :ralley

en trouwens, als je het gemiddelde bekijkt van vóór de wielrenners en ná de wielrenners is de maximumsnelheid nog niet overschreden hoor :P, alleen goed gecompenseerd...
MINImaal royaal
kevinmessak
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Sittard
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:06

22 jul 2010, 16:48

Rwin schreef:haha, ja dat was ik in die S ja, zo'n MINI blijkt toch helemaal in zijn element op dat soort weggetjes :ralley

en trouwens, als je het gemiddelde bekijkt van vóór de wielrenners en ná de wielrenners is de maximumsnelheid nog niet overschreden hoor :P, alleen goed gecompenseerd...
Ja, echt een fantastisch kar(re)tje! Die van mij mag wel wat meer vermogen hebben, want op de rechtere stukken was het verschil toch wel erg duidelijk merkbaar! Toch maar eens sparen voor een S :wink:

We hebben inderdaad het gebrek aan snelheid daar goed gecompenseerd, haha! :rijden Jammer dat die motorrijders daarna voor ons reden, ook zij kunnen niet op tegen Mini's in de bochten, iets wat ik ook een keer gemerkt heb tijdens een ritje naar en op de Nordschleife, ondanks dat de weggetjes voor mij nieuw waren :D

Terug naar “Afterparty”