Ik heb een hartstikke leuke middag gehad. Zelfs het weer werkte mee. Wat was iedereen leuk en vriendelijk en wat was er toch ook goed voor ons gezorgd. Koffie, gebak, broodjes en ik zag ook nog blikjes bier. Hulde voor de catering.
Leuk om ook weer wat forumleden te leren kennen. Weet ik eindelijk ook wie Mushrop is. Mooie bril!
En de mensen van Beek, Klaas, Ghisbert en de rest, jullie zijn super!
Ow ja, Ragnar gefeliciteerd met je kleine!
Inmiddels heb ik 213 pk en 300 nm; waardes waar je je niet voor hoeft te schamen. Heel veel gebruik zal ik er niet van gaan maken; probeer toch nog redelijk lang van mijn voorbanden te genieten en niet om de haverklap bij de benzinepomp te staan. De terugweg van Den Haag naar Amsterdam was wel een heel groot feest. Het invoegen van één rijbaan in de andere, de acceleratie. Ik denk niet dat ik ooit de topsnelheid van mijn autootje te weten zal komen; heb er in een grijs verleden eens 215 (op de teller) mee gereden en ik vond dat heel erg spannend; afijn terug naar 180 was uitermate relaxed
Leuk ook dat die jongens van de Abarth 500 erbij waren; die ene had al behoorlijk wat werk gemaakt van zijn karretje.
Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Ik wil als eerste weer de mensen bedanken die dit allemaal weer geregeld hebben. Die personen weten wel wel wie ik bedoel! En Klaas nog bedankt dat we je koffietafel even mochten lenen voor de kleine meid..
Daarnaast erg luik om te zien dat er toch weer veel mensen op afgekomen waren! Dus jullie ook bedankt voor de gezelligheid en praatjes.
MaveEe -> SORRY! hebben we nog niet bijgekletst!
Ik ben zelf redelijk tevreden met het resultaat. net geen 200pk 198pk en 315Nm koppel om precies te zijn.. Dus ik heb toch echt het idee na verschillende PPE-tunning mini's op de bank te hebben gehad bij beek. is het verschil tussen de 20 en 25pk. De mini zou volgens PPE 218pk en 320Nm moeten hebben.
Jorge, man is echt een domper! 207pk is een mooi getal, maar kan me echt wel inkomen dat je meer had verwacht. hopelijk kan Ghisbert je meer vertellen of uitvinden wat er mis is.