Afterparty McMeet Breda 26/8

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

29 aug 2011, 13:15

Dude...volgende keer gewoon een 2e poging wagen...kom je bij een groepje, roep je He zijn jullie van de club, ik namelijk ook...klaar is kees

Ook ik ben ooit eens voor het eerst naar een Meet gegaan en toen afgelopen op de paar gasten naast een Mini :lol:

We zijn echt wel een aardig clubje, dus we kijken naar je uit...als jij dan even kenbaar maakt wie je bent, komt het goed :lol:
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 29 aug 2011, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

29 aug 2011, 13:24

Woosh doe eens normaal man. :s

Gert, volgende keer gaat het vast een stuk soepeler. Iedereen is welkom en als je niks hebt om over te praten vraag je gewoon " Wat voor mini heb jij" aan een willekeurige ander minirijder. We zijn allemaal wel eens voor het eerst geweest en als je nog niemand kent wordt het tijd dat dit verandert!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2756
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

29 aug 2011, 13:47

het is altijd wennen zo'n eerste 'schooldag', maar echt het komt allemaal goed. Schroom van je afgooien, je open opstellen en er toch ook zelf op af stappen.

We bijten niet (allemaal :mrgreen: )
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

29 aug 2011, 15:22

sorry hoor, maar ik vind iemand die de hele groep gaat beschuldigen dat we niet iedereen aanspreken of hij alsjeblieft bij ons wil komen staan, simpelweg dom :)

sorry voor m'n botte reactie, maar iedereen hier heeft hetzelfde meegemaakt en ik heb er nog nooit iemand over gehoord dat het anders zou moeten..


ik vraag me af hoe je dat op je werk doet..
je blijft zeker ook wachten tot de mensen op je af komen om te vragen of je alsjeblieft bij ze wil komen werken, want je staat daar zo leuk in het hoekje :s :s
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

29 aug 2011, 15:54

Een defensieve houding is inderdaad geen goede bal.
Zoals WJ al zei, er lopen aan de McDo zoveel mensen rond en er zijn ook veel meer mensen met een MINI dan degene die bij de Club zitten, dus we kunnen niet zomaar ruiken of je op de meet afkomt of niet.

Je moet jezelf een beetje in de groep smijten en zoals ook eerder aangehaald, we bijten niet hoor!
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

29 aug 2011, 16:03

Tijntjuh schreef:Ben jij niet diegene die heel laat kwam omdat je verkeerd was gereden?
Je hebt heel ff bij ons gestaan, maar toen wij weer aansloten bij de grotere groep, bleven jullie bij jouw auto staan..
Op zich niets mis mee, maar dan moet je ons er ook niet van beschuldigen dat we geen gesprek met jullie zijn aangegaan. Je kon immers toch aansluiten bij de grote groep?
O waren hun dat?
Nou dan hebben we idd met jullie staan praten, dat je bij de verkeerde Mac was in Waalwijk en dat je
daar via internet had uitgevonden dat het in Breda was, Tijntjuh en ik hebben jullie gewoon gezellig ontvangen,
en je had gewoon mee kunnen lopen naar de rest, niet ons beschuldigen dat we geen gesprekken voeren, kijk eerst
maar eens kritisch naar jezelf. Of hadden we je aan het handje moeten meenemen? :s
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

29 aug 2011, 16:51

Ik denk dat ze gewoon een beetje teleurgesteld zijn dat ze geen beschuit met muisjes hebben gehad Ida... :roll: :wink:
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

29 aug 2011, 20:38

Gertvs schreef:
Woosh! schreef:doeiii!!!

als jij je niet netjes voor kan stellen, hoor je hier blijkbaar niet thuis!
wij ontvangen mensen met open armen, maar er komen nou eenmaal meer mensen bij de McD als clubleden.

toedeloe en fijn leven verder!
Altijd even vriendelijk ook hier op 't forum.. Ik heb idd even bij een groepje gestaan, maar dat groepje ging dan ook gewoon terug bij de grote groep staan, verder heeft ook niemand zich voorgesteld aan mij.
Best leuk forum hier, maar daar heb je 't mee gezegd wat mij betreft.
Kom op Gert. Zet je er overheen en kom nog een keer langs.
Ik ken ook niet iedereen. Gewoon een beetje aansluiten bij wat groepjes.

Ik had ook zo'n gevoel bij mijn 1e meet. Ik kende niemand, en liep een beetje met m'n ziel onder m'n arm.
Gelukkig nam iemand mij toen op sleeptouw en hebben we langs de vele MINI's gelopen en een beetje gebabbelt.
Helaas weet ik tot op de dag van vandaag niet wie dat was, maar ik kom hem nog wel een keer tegen.

Wat ook helpt is de Rob houding aannemen. Handen in je zakken en heel geïnteresseerd naar iemands ride kijken en er meteen even over babbelen.

Wij kunnen namelijk niet ruiken of je nieuw bent / of je wel in gesprek wil / of toevallig bij de Mac bent.
Dus... Kom gewoon nog een keer langs. Gezellig !
Governorrob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 jul 2011, 16:26

29 aug 2011, 22:48

Gert, voor mij was het ook de eerste meeting. Een beetje rondgehangen en wat mensen zelf gaan praten. Ik ging met een goed gevoel weg en kwam een dag later al de eerste bekende bij de AH tegen. Ik weet ook dat het moet groeien, ik ga gewoon weer naar een meeting. Voor degene die mij niet kunnen plaatsen. Rode cabrio en rood trainingsjasje!

Gr.

Rob
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

29 aug 2011, 23:22

ik heb ook geen beschuit op :| maar ik was dan ook wel heel erg laat lol

eerste keer is altijd vreemd, probleem is dat er bij de mac ook tijdens meets gewoon mini's komen die niks met de club van doen hebben. Als je dan ook niet kenbaar maakt kan de rest het nooit weten. We hebben allemaal wel een keer hetzelfde gestaan maar wat de rest zegt kom er gewoon bij staan of bekijk de rides en je hebt vanzelf een gesprek met iemand. Voorstellen is ook altijd wel zo sociaal natuurlijk :wink:

BigD
the F56 story of Brenda
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

30 aug 2011, 10:04

Governorrob schreef:Gert, voor mij was het ook de eerste meeting. Een beetje rondgehangen en wat mensen zelf gaan praten. Ik ging met een goed gevoel weg en kwam een dag later al de eerste bekende bij de AH tegen. Ik weet ook dat het moet groeien, ik ga gewoon weer naar een meeting. Voor degene die mij niet kunnen plaatsen. Rode cabrio en rood trainingsjasje!

Gr.

Rob
haha, dat was wel heel toevallig inderdaad!! :mrgreen: :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

30 aug 2011, 11:08

Ik was dr helaas niet bij.. MAAR!
Ik ben tijdens de MiniMaasrit2011 gewoon even langs alle Mini's gelopen en vanzelf kom je in gesprek met iemand. Op de terrassen zat ik ook meteen in een groepje. Vervolgens ook in leuke groepjes gereden met de auto en op het volgende terras weer nieuwe mensen leren kennen.

Ik heb me enorm vermaakt en niet alleen tijdens de rit!

Je moet echt jezelf in de groep gooien, de kat uit de boom kijken is niet echt een hele goede manier ;-)

probeer t gewoon nog een keer en gooi jezelf in de groep..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

30 aug 2011, 11:42

Ik was er ook echt te kort om er maar iets van mee te krijgen - maar als ik de verhalen zo lees dan moet je de volgende keer toch maar wat meer ballen tonen - en zelf wat rond gaan wandelen in plaats van als een grijze muis wachten op aanspraak. Ik vind niet dat Woosh hier buiten zn boekje gaat, ben het er volledig mee eens WJ!
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

30 aug 2011, 14:04

Thanks Davey :D


het is overigens niet rot bedoeld, maar ik heb nog nooit iemand gehoord dat hij zich niet welkom voelt bij deze club :lol: :lol:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

30 aug 2011, 14:13

Woosh! schreef:het is overigens niet rot bedoeld
Niet? :roll: :P

Terug naar “Afterparty”