Heuvelritje 15 april 2006

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Heuvelritje 15 april 2006

15 apr 2006, 17:30

Miniboard (Tony), Ton, badkarma (Tom) en Berthil verzamelen bij dealer Keram in Maastricht, waar meerdere medewerkers spontaan naar buiten kwamen om even de hand te schudden aangezien ze de meeste van ons wel kenden. Erg aardig.

Afbeelding

Daarna lekker scheuren met een Digi-Tec/MTH en twee JCW MCS-en. Veel wielrenners op de weg dus rustig aan, maar waar het ging toch even lekker gas gegeven.

Nog even van auto gewisseld. Alhoewel mijn MCS en de JCW van miniboard totaal verschillend rijden is er qua optrekken bijna geen verschil (buiten het geluid :) ). Ik trek door het spruitstuk in de lagere toeren een beetje weg, maar de JCW maakt dat hoger in de toeren weer ruimschoots goed.

Erg leuk middagje MINI-en, zeker voor herhaling vatbaar!

Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

15 apr 2006, 17:33

Klinkt goed, ziet er erg goed uit en ik moet zeggen dat ik wel zin heb in een kennismaking met Limburg 8)

Leuke spontane meet, heren!!

Op naar de volgende :dansen
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

15 apr 2006, 20:36

Dat zie er gezellig uit, volgens mij heeft het weer ook een duit in het zakje gedaan :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1035
Lid geworden op: 24 feb 2006, 18:13

15 apr 2006, 22:02

Ha Berthil(&Roos) en Tom,

Idd een gave heuvelrit. In Nederlands Limburg was het door de vele amateurfietsers nog voorzichtig rijden, in Belgisch Limburg kon er (af en toe) leuk opgetrokken worden :mrgreen: .

Berthil, wat een gigantisch geluid komt er uit die uitlaat van jouw, mijn oren suizen er nog van :wink: .
En om Tom af te schudden moet je wel van erg goede huize komen. Ik heb het na een paar pogingen maar opgegeven :oops: .

Zo'n spruitstuk is misschien geen slechte investering voor de lagere toeren.

Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”