Circuitdag zandvoort.. dat was pas knallen!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

Circuitdag zandvoort.. dat was pas knallen!

23 apr 2006, 19:22

Was weer een top dagje :D het was droog, niet echt warm maar toch goed genoeg om het dak open te gooien.. met ongeveer 12 mini's en wat mazda's, alfa's, ferrari en andere gekken, volgas het circuit op! na een opwarm ronde mochten de remmen echt los.. >) het gieren van de banden, brullen van de uitlaat en het fluiten van de turbo's van andere auto's was het genieten met het dak open, totaal 59,1km volgas over het circuit gereden.. maar goed dat ik dinsdag een afspraak heb staan om nieuwe banden te monteren :? deze zijn nu echt op!
kortom het was weer een top dagje met als afsluiter een bakkie koffie in noordwijk ipv bij de mac :P
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

23 apr 2006, 20:49

Zoals Hans het beschrijft was echt super!! Het ging best lekker, alleen vond ik wel dat soms wat te veel wagens op het circuit waren die niet echt veel vaart hadden. Maar ik heb me echt geamuseerd voor 1000% en ik ga er zeker over na denken om weer een keer mee te gaan. Ik ben later nog even rond wezen wandelen en ook aan de ferrari's, donkervoorts, lamborghini's, Lancia Delta's etc geen gebrek! Stonden echte juweeltjes tussen... In mijn gallery heb ik wat foto's geplaatst van het evenement :D 8)
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

23 apr 2006, 21:04

Het begon allemaal heel vroeg vanmorgen :slapen. Nog even vlug auto afspuiten, en door naar Renova, waar Ida, MiniPaul, Rick, Carl en vriendin (sorry even naam ontschoten) me op stonden te wachten. Na een rustige start, vond Mini Paul het nodig even een meeuw naar de 7e hemel te rijden :mrgreen: (resultaat, kapotte pinker en scheurtje in bumper). Tussenstop in Barendrecht bij de Mac waar Marco en Lisette ons op stonden te wachten. Door naar Zandvoort. Daar aangekomen waren we een van de eerste. Het begon me al aardig te kriebelen en was nog aan het twijfelen of ik wel zou gaan racen :?
Nadat iedereen was gearriveerd nog even wat gebabbeld en toen zijn we binnen koffie gaan drinken, omdat het buiten toch niet echt heel warm was.
Om 11.45 was het dan zover. Adrenaline was erg hoog bij me toen we richting de track reden. Even met zijn alle een opwarmronde en toen ging het gas erop. De eerste en tweede ronde ging wat stroef, maar daarna (met de baan in het hoofd, ging het steeds vlotter. Het racemonster Marco was niet te achterhalen :mrgreen:
Na wat rondes ben ik eraf gegaan, omdat het verbruik toch hoger lag dan normaal en mijn tank dus bijna leeg was :evil: Na een zeer geslaagde dag nog even met wat mede leden, achter Hans aan die ons via een toeristische route (met prachtig in bloei staande bloembol velden) naar Noordwijk leidde. Onderweg nog Catoo gespot :wink: .
Tegen half 5 weer richting huis. En dit alles voor herhaling vatbaar, maar wegens vakantie wordt het volgend jaar :( :D
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

23 apr 2006, 21:06

Hallo hallo,

Ook wij hebben genoten van dit evenement :lol: . Na 's-morgens een vogel op de linkerbumper te hebben opgevangen en daardoor een knipperlicht moeten missen mocht de pret niet drukken. E.e.a. valt onder de verzekering stond in de polisvoorwaarden. :P . We hebben maar niet meer gereden op het circuit wat ik achteraf ook niet zo erg vond want er waren zoals Kwiebje al zei aardig wat auto's op het circuit. Ik neem nog wel even mijn petje af voor de twee dames Sleefje en Lisette die toch de dames goed vertegenwoordigden op het cicuit. Lady's :-))

Enne Carl toppie geregeld. :-))

Het was weer een gezellig dagje uit en snel weer tot gauw. :))


Foto's in mijn gallery :wink:
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 23 apr 2006, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

23 apr 2006, 21:22

Ik neem nog wel even mijn petje af voor de twee dames Sleefje en Lisette die toch de dames goed vertegenwoordigden op het cicuit. Lady's
Dus een Mini Lady Cup is dus bij deze geboren :mrgreen: En volgende keer rijdt Ida ook gewoon mee met een hele auto :D
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

23 apr 2006, 21:24

kwiebje schreef:
Ik neem nog wel even mijn petje af voor de twee dames Sleefje en Lisette die toch de dames goed vertegenwoordigden op het cicuit. Lady's
Dus een Mini Lady Cup is dus bij deze geboren :mrgreen: En volgende keer rijdt Ida ook gewoon mee met een hele auto :D

Zonder vogel :lachuh
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

23 apr 2006, 21:32

Zo, wat een feest! en wat een hoop te zien! :shock:
TBL heeft erg genoten, Carl bedankt voor al het regelwerk! :-))

(voor 40 plaatjes, ff naar http://www.mini-tbl.nl)



Afbeelding
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

23 apr 2006, 21:48

Ow ow ow, wat hebben Robbert-Jan (kameraad van mij) en ik genoten!!!
Eerste stuk naar tankstation voor Hoevelaken TBL en Robert opgewacht waarbij RJ stuur overnam om alvast aan m'n auto te wennen. 'Wat een wegligging heeft die wagen!' Te bedenken dat 'ie zelf een classic heeft.

Bij Muiden sloten Arjan, Sleefje en P. de Gast ook nog aan. Op naar Zandvoort met onderweg veel bekijks! :D

Op Zandvoort koffie gedronken en nog gebabbeld en toen het circuit! Net als MINIJCW begon het adrenaline gehalte bij RJ en mij aardig op te lopen, eenmaal op circuit geen last meer van gehad. Wel warm en airco werd steeds hoger gezet. :mrgreen:

Na aantal rondjes even van stuur gewisseld en dat heb ik geweten: op bijrijdersstoel is het allemaal beangstiger om te zien. Wel lachen dat er ook nog Porsches, Ferrari's en Lambo's voorbij kwamen! Maar in de bochten waren de MINI's Meester! >)

Wel idd jammer dat er zoveel auto's op de baan waren en dan ook aantal met minder vermogen maar wel meest roekeloos reden.

Dan had je ook nog zo'n zwarte MINI cabrio die ff ging KNALLEN: erg hard met een verbruik van 1:3!!! :shock: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3187
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

23 apr 2006, 21:57

TOPPIE!!! (shakeit)

Ik heb me enorm vermaakt op en rond de baan. Voor een kleine impressie wat er gebeurd is deze dag....

Afbeelding

Afbeelding

En meer in mijn gallery.

Compliment voor de organisatie!
Gebruikersavatar
P. de Gast
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Almere
Berichten: 325
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:19

23 apr 2006, 22:45

ik heb niks anders te zeggen dan een top dag.. super gaaf... :D en goed geregeld...
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

23 apr 2006, 23:12

Ziet er heel vet uit!!

Ik zie Lamborghini's! Misschien een idee om 16 Juli mijn vaders M5 of GT3 mee te nemen.....!?!

Man wat is dat nog lang wachten.

Als ik het goed begrijp heeft iedereen het wel dik naar z'n zin gehad vandaag?!?

Wat was er verder nog te doen en bezichtigen zo heel de dag?
Afbeelding
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Horn
Berichten: 273
Lid geworden op: 15 feb 2006, 09:28

24 apr 2006, 00:14

Jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag. Zo te zien heel gezellig geweest! :P . Volgende keer is Bad karma van de partij!
Sinds 07-2009 helaas geen Mini meer. Rijd nu een A4.
Robin
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Almere
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 sep 2005, 11:13

24 apr 2006, 03:40

Ziet er heel vet uit, volgende keer ben ik ook van de partij..!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

24 apr 2006, 09:01

Zooo, even avondje en nachtje bijgekomen na een spannend dagje op het circuit van Zandvoort.

Vroeg in de morgen ging inderdaad de wekker en ging we, voorzien van koek en zopie, onderweg naar het meetingpoint bij Muiden waar we de blauw-witte brigade troffen.

De areo sideskirts hingen daar nog onder de MINI dus de montage was zaterdag goed verlopen. We waren nog geen vijf minuten daar of racemonster Peter de Gast kwam het parkeerterrein al opgescheurd. Met een pitstop in Amsterdam-Zuid en een TomTom-foutje ;-) rond de klok van 0900uur bij het circuit aangekomen waar we door organisator Carl werden opgepikt en alle benodigde papieren, stickers en toegangskaarten meekregen. We stonden op een giga-mooie plek opgesteld, precies voor Tarzanbocht (naast het circuit hoor) en naast de Mini Seven Club Nederland. Daar zaten wel een paar racemonsters bij zeg! :)
Vervelend voor Paul, Ida en Rick dat een gevleugelde vriend net ff te langzaam opsteeg....
Het weer viel niet mee maar ook niet tegen. Het was alleen wat frisjes ;-) De volgende keer in juli 2006 zal het wel wat mooier weer zijn.
Wat wel erg leuk was is dat er ook een Duitse MINI mee wilde doen met ons groepje. Het bleek een Duitser te zijn die voor Digi-tec werkte.
Op het circuit zelf was het af en toe best spannend. Ik heb geen moment getwijfeld aan de stuurvrouwkunsten van mijn eigen coureur, maar er zaten wel wat 'idioten' tussen met een oud-kadaver die je zo van rechts naar links voorbij zag schieten met als resultaat de zandbak naast het circuit. Ook de achterbumper waren we bijna kwijt door een iets te overmoedige Mazda rijder. Maar een beetje risico mag in het leven ;-)
Sommige stukken waren echt heerlijk om te rijden. Dat waren vooral de stukken na de Tarzanbocht en opkomende het rechte stuk. Met ruim 150 km per uur het rechte stuk overblazen en dan weer lekker in de ankers voor de Tarzan..... lekker hoor!!

Al met al een topdag en zeker voor herhaling vatbaar! Carl, bedankt voor de organisatie van dit evenement. Je hebt het echt perfect geregeld!!

Naderhand nog een bakkie koffie gedaan in Noordwijk en onderweg giga-mooie locaties gezien voor een mooie foto van de MINI en wie kwamen we onderweg nog tegen met een BIG SMILE ???? Yep, Catoo!!

Op naar de volgende clubspecial in juli!!

Oh jaaa.... ik heb filmbeelden gemaakt van de rit over het circuit. Zal vandaag eens kijken of we dat in een leuk filmpje voor de site kunnen veranderen ;-)

Naast de foto's in de Gallery staan er ook foto's op Autofotos

P.S. de server van www.autofotos.nl ligt eruit vanwege de drukte richting die site
Laatst gewijzigd door Arjan op 24 apr 2006, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
lisette
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Dishoek
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 okt 2005, 18:48

24 apr 2006, 12:58

Het was echt supergaaf!!! Ook nog mooie andere auto's/ types gezien. Het kostte wel even moeite om na de rit op de snelweg niet ook de "snelste lijn" te nemen..
Was erg gezellig en ik kan niet wachten tot 6 juli met de cooper S!!!

Terug naar “Afterparty”