Helaas ben ik even weg..

Van alles over de 3de generatie MINI.
Gebruikersavatar
evdakker
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Tilburg-Breda
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:16

Helaas ben ik even weg..

11 sep 2023, 13:18

Na zo'n 9 jaar twee opeenvolgende Mini Cabrio's gereden te hebben is voor mij de tijd gekomen om (wellicht tijdelijk) afscheid te nemen van Mini. Ik heb afgelopen zaterdag mijn F57 Mini ingeleverd, en rij nu een Peugeot e2008. Weer iets heel anders. Fijn en comfortabel, maar geen go-kart gevoel meer, en ik mis met het mooie weer wel het open rijden.
Ik heb nog gekeken naar een nieuwe Mini Cabrio, maar met tarieven voor private lease die 150 tot 200 euro per maand meer zijn dan in 2019 voor een vergelijkbare uitvoering, past die helaas niet meer in mijn budget.
--
Nu even geen Mini...
Voorheen: Mini Cooper cabrio F57 Moonwalk Grey Serious Business Pepper, en Mini Cooper Cabrio R52 Rode Chili
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3238
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Helaas ben ik even weg..

11 sep 2023, 13:29

Je ziet veel ex MINI leden later toch weer terug keren naar MINI maar begrijpelijk, de private lease prijzen zijn best hoog om een MINI te rijden.
Een Peugeot e 2008 ook niet vervelend, in ieder geval veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en wie weet ooit weer welkom hier met een nieuwe MINI.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
BadBert
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Hoogerheide
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 jul 2022, 11:45

Re: Helaas ben ik even weg..

12 sep 2023, 10:54

ik zou gewoon weer een r52 zoeken als hobby auto voor erbij ofzo... ;)
Mini rijder, cabrio rijder, motor rijder.... tjah, wat niet eigenlijk? :P
-= Onze Mini Cooper-S Cabrio (R52) =-
Gebruikersavatar
HHBBXX
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Velp en Kolverath
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 aug 2023, 08:56
Nederland

Re: Helaas ben ik even weg..

12 sep 2023, 13:08

Je komt vast in de toekomst weer terug met een ‘projectauto’ (wat BadBert hierboven al schrijft) :lol:
Als het virus je eenmaal te pakken heeft, ben je er niet zomaar van af. En al heb ik het nog maar net te pakken, zo werkt het nu eenmaal :rijden
Succes en hopelijk tot ziens
Youth isn't a time of life, it's a state of mind

Terug naar “MINI-talk”