Ik zat gister op YouTube rond te kijken, voor wat auto gerelateerde filmpjes.
Ik kwam een filmpje tegen dat er geracet werd met 5 hatchbacks. Was een race tussen een Renault megan RS, Peugeot GTI, Hyundai i30N, Skoda octavia VRS en natuurlijk een MINI JCW.
Ten eerste. Vind ik de Skoda geen hatchback. Het is gwn een sedan.
Maar toen de JCW werd geïntroduceerd, zat er een mede mini fanaat achter in, die ook de mini zal besturen over het circuit heen.
Er werd aan hem gevraagd wat voor differentieel er in zit.
Zei hij iets van "het is niet een typische differentieel, er word met de remmen gewerkt om de auto stabiel door de bochten heen te gaan" of zo iets.
Toen ik dat hoorde, vroeg ik me af, is dat echt zo? Zit dit alleen op de JCW of ook op de Cooper S?
Hier is het linkje naar dat filmpje:
P.s. de coureur had hem waarschijnlijk nog in green mode staan xD
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Werking stabiliteit + Differentieel Cooper S/JCW
- QVS
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Barendrecht
- louisvdd76
- NMC Staff
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
Bericht
Re: Werking stabiliteit + Differentieel Cooper S/JCW
Er zit een elektronische sper in. Zat ook in mijn GP2. Ik heb nu een echte platen sper erin gezet en dat is echt gaaf in de bochten. Hij trekt hem er gewoon doorheen. Zo kun je tenminste je vermogen kwijt.
- QVS
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Barendrecht
Bericht
Thanks voor de info
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Re: Werking stabiliteit + Differentieel Cooper S/JCW
Ja heb vaker goeie verhalen gehoord over een LSD. Zou dat zeker een x mee willen maken hoe dat rijdt.louisvdd76 schreef:Er zit een elektronische sper in. Zat ook in mijn GP2. Ik heb nu een echte platen sper erin gezet en dat is echt gaaf in de bochten. Hij trekt hem er gewoon doorheen. Zo kun je tenminste je vermogen kwijt.
Thanks voor de info
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Onze sponsors