Nieuwe mini met startknop...amai...dan geraak ik nooit weg
Officiële foto's MINI R56
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Nieuwe mini met startknop...amai...dan geraak ik nooit weg

Bericht
Het lijkt wel of ze alle kenmerken zo specifiek voor de MINI wat uitvergroot hebben. Koplamp, achterlichten, snelheidsmeter, zwarte spatbordranden, spiegels, de achterklep greep. De voorste grille is ook groter zo te zien. Zelfs de sidevents zijn een stuk groter.
Ik vind de voorste bumper wel mooier en vloeiender overlopen naar de motorkap.
Zo te zien zit daar inderdaad een startknop zoals in de 1 serie?
Ik vind de voorste bumper wel mooier en vloeiender overlopen naar de motorkap.
Zo te zien zit daar inderdaad een startknop zoals in de 1 serie?
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
Maar wat zie ik nu dan weer, gebruiken ze gewoon de lampenset van MINI:
Tot nu toe was er maar 1 auto ter wereld waar de koplampen erg vreemd staan: Morgan Aero Eighthenkietenk schreef:Ik vind 'm niet mooier geworden! Als je 'm van de zijkant bekijkt. dan staan die lampen echt heel erg vreemd! De "oude" is wat robuster!
Maar wat zie ik nu dan weer, gebruiken ze gewoon de lampenset van MINI:

- ParklanePieter
- Nieuwsgierig

Bericht
Nou, ik vind het toch even tegenvallen nu die helemaal ongecamoufleerd is! Het lijkt wel een karikatuur, een soort stripverhaal-versie...
Wie weet is ie in het echt toch nog mooier.
ondertussen erg blij met mijn 'oude' Parklane
Wie weet is ie in het echt toch nog mooier.
ondertussen erg blij met mijn 'oude' Parklane
- Bsim67
- Be Mini

Bericht
Ik vind hem wel ff wennen die nieuwe. Ik zeg altijd maar zo: als je ze in het wild ziet zien ze er meestal wel beter uit.
Afwachten dus tot de intro bij Renova en co.
Ik hou in ieder geval het 'oude' type nog even aan. Kan voorlopig nog even verversen tot een 2006 model.
Afwachten dus tot de intro bij Renova en co.
Ik hou in ieder geval het 'oude' type nog even aan. Kan voorlopig nog even verversen tot een 2006 model.
Compressed air is GREAT!!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg een vooruitgang. Ben heel blij dat ik er net op tijd nog in ben gestapt. Op het nippertje.
iDD
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wat is er anders aan dan? De huidige heeft ook een naar achter aflopende daklijn...frankie schreef:Het enige wat mijns inziens wel mooier is, is de daklijn.
- Robert
- NMC Moderator

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb de eerste post aangepast en de officïele Nederlandse publicaties toegevoegd (ik hoop met Ivo's welnemen):
Lijvige beschrijving
Technische specificaties
Veel te lezen maar er zitten toch mooie specs bij. Bijvoorbeeld veranderbare binneverlichting van amber naar blauw, een waterpomp die pas inschakeld als de motor op temperatuur is en allerlei andere brandstofbesparende technieken. Lees ze
Lijvige beschrijving
Technische specificaties
Veel te lezen maar er zitten toch mooie specs bij. Bijvoorbeeld veranderbare binneverlichting van amber naar blauw, een waterpomp die pas inschakeld als de motor op temperatuur is en allerlei andere brandstofbesparende technieken. Lees ze
- Miniboard
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was eerst ook za. 9 sept, maar mijn dealer heeft een andere datum gekregen van MINI-NL, nl vr. 8 sept in Utrecht (20.00-23.00)MINIJCW schreef:Dan ben je de eerste van hier denk ik. De rest gaat allemaal 9 septemberMiniboard schreef:voor mijn definitieve oordeel wacht ik nog maar even, ga 8 sept naar de introductieopening van de nieuwe MINI in Utrecht
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ze hadden die lampjes gewoon oranje moeten houden. Nu moet ik al als m'n vriendin MIJN auto heeft meegenomen alles weer terug plaatsen in de juiste stand (ja ja, je raadt het al: altijd al een heel gedoe om plaats te kunnen nemen tussen stoel en stuur) en dan moet ik bij volgend model dus ook nog binnenverlichting om gaan zetten van roze naar gewoon oranje. Kun je waarschijnlijk eerst al die kleuren af gaan klikken tot je bij juiste kleur bent: wat moet de buurt daar dan niet van denken???
Vind ik dus niks hè!Berthil schreef:Veel te lezen maar er zitten toch mooie specs bij. Bijvoorbeeld veranderbare binneverlichting van amber naar blauw...
Onze sponsors