Logische beslissingMaaij schreef:Zeker netjes. Je mag trots op jezelf zijn. Ik heb besloten om er zelf niet aan te beginnen

Best veel, maar dat staat al ergens beschreven en weet nu niet zo snel te vinden.red_devil schreef:Ja, ok dat bedoelde ik ook dat ik een facelift model heb. Maar wat is dan een prefacelift model. Wat is daar dan aan veranderd?
Ik denk eerder bijna alle verschillen...red_devil schreef:Al gevonden! Op het forum.... Alle verschillen
Ik lees het al.....niks voor mijCooperS-indiblue schreef:Ik heb afgelopen donderdag zo'n 5e klas track-and-trace-systeem in laten bouwen. Toen werd de nieuwe auto er namelijk ook van voorzien. Meteen 2 vliegen in één klap. Mooi systeem, minder is het dat bijvoorbeeld mijn vader alle gegevens van me op kan vragen op ieder gewenst moment.
-topsnelheid van die dag, waar, wanneer, of ik me gordel om heb, verbruik, noem het maar op.
Met zo'n grote luidspreker in de wagen, schalmt 't door die kleine ruimte:henkietenk schreef:Ik lees het al.....niks voor mijCooperS-indiblue schreef:Ik heb afgelopen donderdag zo'n 5e klas track-and-trace-systeem in laten bouwen. Toen werd de nieuwe auto er namelijk ook van voorzien. Meteen 2 vliegen in één klap. Mooi systeem, minder is het dat bijvoorbeeld mijn vader alle gegevens van me op kan vragen op ieder gewenst moment.
-topsnelheid van die dag, waar, wanneer, of ik me gordel om heb, verbruik, noem het maar op.
heb je meer info over dit systeem ?CooperS-indiblue schreef:Ik heb afgelopen donderdag zo'n 5e klas track-and-trace-systeem in laten bouwen. Toen werd de nieuwe auto er namelijk ook van voorzien. Meteen 2 vliegen in één klap. Mooi systeem, minder is het dat bijvoorbeeld mijn vader alle gegevens van me op kan vragen op ieder gewenst moment.
Uiteraard. Wordt geleverd door een bedrijf wat je eigen verzekeringsmaatschappij advieseerd. Word "ergens in de auto" ingebouwd, 2 kastjes een echte en een back-up voor als een het er begeeft of eruit wordt gehaald. Gemiddelde inbouwtijd is zo'n klein uurtje á 1,5 uur, halve auto wordt uitelkaar gehaald. Het word aangesloten op het centrale systeem van de auto, waar ook het lampje van de gordel bijvoorbeeld heen gaat (Zodra je je gordel uit doet gaat er een lampje aan bij de MINI als de auto nog aan staat. Zodoende dat het systeem kan vertellen of je een gordel draagt). Ook kan je op afstand de benzinetoevoer afsluiten in geval van gestolen.snans schreef:heb je meer info over dit systeem ?CooperS-indiblue schreef:Ik heb afgelopen donderdag zo'n 5e klas track-and-trace-systeem in laten bouwen. Toen werd de nieuwe auto er namelijk ook van voorzien. Meteen 2 vliegen in één klap. Mooi systeem, minder is het dat bijvoorbeeld mijn vader alle gegevens van me op kan vragen op ieder gewenst moment.