Olie temperatuur meter

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

22 mar 2006, 21:05

Zat er ook aan te denken, maar ik heb er nu mijn carkit (parrot) /
Misschien bij de andere mini. Ik rij meestal vijftien minuten (tien minuten snelweg) en dan gaat het gas er gewoon op.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

25 mar 2006, 02:07

Raymond schreef:Zat er ook aan te denken, maar ik heb er nu mijn carkit (parrot) /
Misschien bij de andere mini. Ik rij meestal vijftien minuten (tien minuten snelweg) en dan gaat het gas er gewoon op.
Olie is toch langer pas op temperatuur dan ik eerst had gedacht. Zonder de metertjes reed ik ook altijd eerst 15 min warm. Vind het toch wel makkelijk.
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

25 mar 2006, 17:35

Maaij schreef:
Raymond schreef:Zat er ook aan te denken, maar ik heb er nu mijn carkit (parrot) /
Misschien bij de andere mini. Ik rij meestal vijftien minuten (tien minuten snelweg) en dan gaat het gas er gewoon op.
Olie is toch langer pas op temperatuur dan ik eerst had gedacht. Zonder de metertjes reed ik ook altijd eerst 15 min warm. Vind het toch wel makkelijk.
Ja, heb het sinds een paar dagen al teruggebracht naar 20 minuten snelweg. (ben ik dus al bijna ter plaatsen :cry: ). Ik zou nog meters kunnen plaatsen, maar dan op de lijst ter hoogte van de a-stijl. Of nog meer van dat soort plaatsen. Ben niet zo kapot van dat idee. Dus wachten we wel gewoon maar af. Misschien andere olie :lol: (sla...)

Terug naar “Interieur en audio”