Getunede (optisch) Mini's topic
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jij kent teveel auto's hahaDaveke schreef:Die witte.. Fail.
Had een dikke kooi en stoelen erin staan, koopt ie em, en bouwt ie alles terug naar normale sportstoelen en achterbank.. Buitenkant is wel leuk, maar die chav-hat-scoop kan me ook niet bekoren..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Die groene "Gen-1 roadster" zag ik op Brands Hatch. Echt een kicken projectje. Meer dan twee jaar werk, en heel veel details. Alleen de bovenrand van het raam was niet zo mooi, maar dat zou ook opgelost worden. In de conversie zijn heel veel dingen veranderd die je niet echt opvalt tot je er met je neus in gaat hangen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Oei sorry, had ik over het hoofd gezien. Het is hier ook niet bij te houden (inmiddels 871 pagina's).
Laat ik dan die USA mini met Nederlandse kenteken nog eens posten. Die hebben jullie vast nog noooit gezien

Laat ik dan die USA mini met Nederlandse kenteken nog eens posten. Die hebben jullie vast nog noooit gezien

Gr, Marcel
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je weet hoe vet ik die vind! Mijn God, ik denk dat het niet gaat staan onder de GP, maar anders!MartijnGizmo schreef:
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Van de 30 gestancete MINI's op internet zijn er 20 met Corvette-wielen, maar met een GP ben je iig de eerste... 

Onze sponsors