MartijnGizmo schreef:Dat is net zoiets als een lelijke vrouw trouwen omdat iedereen al een mooie vrouw heeft...
Mag ik jouzelf even quoten?Maichel schreef:Beetje vreemde vergelijking maar goed..... als het goed is trouw je met een (voor jezelf) mooie vrouw.
Wat een ander ervan vindt is puur persoonlijke voorkeur.
Maichel schreef:Dare to be different...
Dat er mensen zijn die het niet mooi vinden nemen ze voor lief.
Bovenste vindt ik ook over the top maar het is weer eens wat anders als het zoveelste setje R nog wat velgen en bonnet stripes.
Maar wann ga je te ver? Het lijkt niet eens meer op een MINI die eerste..Er zijn mensen die auto's een persoonlijke touch willen geven.
De een neemt een setje R nog wat wieltjes of een bonnet stripe en vindt dit prima
De ander gaat hier verder in om zich te onderscheiden van de massa.
Ze worden niet verafschuwd, het is niet de stijl die velen hier aantrekt. D'r is ook een MINI die helemaal met schedels gevuld is. Het is absoluut niet mijn stijl, vind het wel mooi om te zien. Het blijft een MINI maar dan ff beetje doorgeslagen in een bepaald themaHet is me al vaker opgevallen dat dergelijke auto's worden verafschuwd hier door velen.
Sommige verliezen het merk uit het oog en maken er een creatie van.. dat is een bepaald type persoon dat daar van houdt. Hier zijn dr weinig, klopt.We hebben allemaal dezelfde hobby/passie voor hetzelfde merk.
Alleen de invulling hiervan is anders per persoon.
Klopt, Ashley van Ivy League East... al meende ik dat ze een DS had.Dr. Evil schreef:MartijnGizmo schreef:http://25.media.tumblr.com/tumblr_m56h0 ... 1_1280.jpg
Wist je dat deze van een vrouw is ? Keer ergenst gelezen op facebook
Zo kun je natuurlijk alles wel bagatelliseren... De een kookt graag pasta, de ander doet een moord voor een patatje met en weer een ander doet het niet voor minder dan pata negra. Maar moet je dan om je te onderscheiden een broodje poep eten? Dat wordt door velen verafschuwd, maar je kunt dan wel lekker een eigen invulling geven aan je kook-hobby/-passie. Een persoonlijke touch zogezegd... Prima dat je je wilt onderscheiden van de massa, maar er is ook ergens een grens, al kan die nogal flexibel zijn.Maichel schreef:Er zijn mensen die auto's een persoonlijke touch willen geven.
De een neemt een setje R nog wat wieltjes of een bonnet stripe en vindt dit prima
De ander gaat hier verder in om zich te onderscheiden van de massa.
Het is me al vaker opgevallen dat dergelijke auto's worden verafschuwd hier door velen.
We hebben allemaal dezelfde hobby/passie voor hetzelfde merk.
Alleen de invulling hiervan is anders per persoon.
Onze sponsors