Die gp op het circuit is ook heel gaaf
Getunede (optisch) Mini's topic
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Foto getrokken in een van de carroussel-bochten op de Nordschleife/Nürbürgring. Je vering moet daar wel wat werken, dus volgens mij zit ie wat doorgeveerd.
Berthil aka Mini Ringmeister zal daar wel meer over weten
Illusies.. Denk ik.tirex schreef:kwiebje schreef:Het blijven super velgen die kahns!
Die gp op het circuit is ook heel gaaf
idd.. die hangt echt laag..
Foto getrokken in een van de carroussel-bochten op de Nordschleife/Nürbürgring. Je vering moet daar wel wat werken, dus volgens mij zit ie wat doorgeveerd.
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht

Dat krijg je als je eens flink door een bocht gaat i.p.v. alleen maar rechtuit knallen of in de garage je vering naar beneden draaien
Het is trouwens de kleine carroussel maar er zit negatieve camber en wordt in zijn drie genomen, alle gewicht komt daarbij op de buitenste wielen en de auto wordt behoorlijk zijn veren in gedrukt.
KloptGeoBem007 schreef:Illusies.. Denk ik.tirex schreef:idd.. die hangt echt laag..
Dat krijg je als je eens flink door een bocht gaat i.p.v. alleen maar rechtuit knallen of in de garage je vering naar beneden draaien
Het is trouwens de kleine carroussel maar er zit negatieve camber en wordt in zijn drie genomen, alle gewicht komt daarbij op de buitenste wielen en de auto wordt behoorlijk zijn veren in gedrukt.
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Ding moet kneiter stijf zijn.
Dat denk ik ook met zo'n rolkooi erinFred schreef:Denk ook dat em meer afgesteld staat voor circuitgebruik, als je bekijkt hoe strak hij door die bocht lijkt te gaan
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors