Getunede (optisch) Mini's topic
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik ook 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vanaf 1991 kreeg de Cooper S deze bredere spatborden en 13" wielen (sportpack). Een Cooper had smallere spatborden en 12" wielen. Vermogen lag gelijk, maar door de sportpack ging de Cooper sneller.
Wij hebben één van de laatste; een special edition Knightsbridge. Deze heeft ook standaard het sportpack.
Ze werden tot 2000 gemaakt.Sven schreef:Een classic MINI met het uiterlijk van eentje uit na 2000

Vanaf 1991 kreeg de Cooper S deze bredere spatborden en 13" wielen (sportpack). Een Cooper had smallere spatborden en 12" wielen. Vermogen lag gelijk, maar door de sportpack ging de Cooper sneller.
Wij hebben één van de laatste; een special edition Knightsbridge. Deze heeft ook standaard het sportpack.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Okey, ik ben ook niet helemaal op de hoogte hoe dat zit bij de classics!
Maar die laatste serie(bouwjaar 1999 en 2000) zien er op Marktplaats enzo altijd mooi uit!
Die wielen en mooie brede spatborden (=sportpack?) staan super! Kun je een hele oude er identiek uitlaten zien dan? Dat zou wel stoer zijn!

Die wielen en mooie brede spatborden (=sportpack?) staan super! Kun je een hele oude er identiek uitlaten zien dan? Dat zou wel stoer zijn!
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het is zeker mogelijk, en er zijn dan ook genoeg mensen die dit model spatbordverbreders op een Mini uit de jaren '80 of '90 monteren. Of het mooi is, is een kwestie van smaak... Ik vind 't geen gezicht dat die 6J wielen een stuk binnen de verbreders vallen, en zou liever bredere velgen of smallere verbreders zien. Maar goed, ik ben dan ook een groot liefhebber van 'Tief und breit'.Sven schreef:Kun je een hele oude er identiek uitlaten zien dan? Dat zou wel stoer zijn!

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Brede spatborden moeten wel goed gevuld zijn!
Dat vind ik dus ook, die laatste moddellen staan ook strak op hun poten! Brede wielkasten, welke goed gevuld zijn met die brede worstwielen! Maar das dus alleen omdat er brede wielen onderzitten? Niet door ander onderstel of iets?Berry M schreef:Het is zeker mogelijk, en er zijn dan ook genoeg mensen die dit model spatbordverbreders op een Mini uit de jaren '80 of '90 monteren. Of het mooi is, is een kwestie van smaak... Ik vind 't geen gezicht dat die 6J wielen een stuk binnen de verbreders vallen, en zou liever bredere velgen of smallere verbreders zien. Maar goed, ik ben dan ook een groot liefhebber van 'Tief und breit'.Sven schreef:Kun je een hele oude er identiek uitlaten zien dan? Dat zou wel stoer zijn!
Brede spatborden moeten wel goed gevuld zijn!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Origineel met de 6J banden staan ze nog aardig naar binnen. Ook vind ik de onze ook een beetje hoog op zijn poten staan.
Wil de onze origineel houden. Ach, een setje veren en verbreders moet kunnen...
Wil de onze origineel houden. Ach, een setje veren en verbreders moet kunnen...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wel even minimaal 25,000 euro meenemen , maar dan wordt die met de hand gemaakt voor je.
Je kunt het replica noemen maar de "orginele classic mini" werd ook onder diverse licenties in grote getalen geproduceerd in Italie, Portugal etc. Dus hij is net zo orgineel als veel van de orginelen.
ze worden nog steeds gemaakt bij Wood & Pickett. http://www.woodandpickett.com/home/Mini Poeper schreef:Ze werden tot 2000 gemaakt.Sven schreef:Een classic MINI met het uiterlijk van eentje uit na 2000![]()
.
Wel even minimaal 25,000 euro meenemen , maar dan wordt die met de hand gemaakt voor je.
Je kunt het replica noemen maar de "orginele classic mini" werd ook onder diverse licenties in grote getalen geproduceerd in Italie, Portugal etc. Dus hij is net zo orgineel als veel van de orginelen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
En die van W&P zijn tog wel wat goedkoper? Alsnog prijzig dat wel....
Zo een:
Dat is echt 1 van de mooiste type classic mini vind ik. Ook een met elektrisch vouwdak?Mini Poeper schreef:Wij hebben één van de laatste; een special edition Knightsbridge. Deze heeft ook standaard het sportpack.
En die van W&P zijn tog wel wat goedkoper? Alsnog prijzig dat wel....
Zo een:

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De classic compenseert een beetje de jaarlijkse afschrijving van de grote.
Van binnen vind ik ze niet mooi eerlijk gezegd.Marcel Always Open schreef:ze worden nog steeds gemaakt bij Wood & Pickett. http://www.woodandpickett.com/home/Mini Poeper schreef:Ze werden tot 2000 gemaakt.Sven schreef:Een classic MINI met het uiterlijk van eentje uit na 2000![]()
.

Je snapt denk ik wel wat ik bedoel met een echte Rover MINI originele staat. Met name een special edition.Marcel Always Open schreef:Dus hij is net zo orgineel als veel van de orginelen.

De classic compenseert een beetje de jaarlijkse afschrijving van de grote.

Jep, dus eigenlijk een Knightsbridge Opencoopers1987 schreef:Dat is echt 1 van de mooiste type classic mini vind ik. Ook een met elektrisch vouwdak?Mini Poeper schreef:Wij hebben één van de laatste; een special edition Knightsbridge. Deze heeft ook standaard het sportpack.

Onze sponsors