Zojuist heb ik mijn chrome grill binnen. Nu wil ik deze op mijn cooper s monteren, maar de chrome omlijsting die er nu boven en onder op zit, vind ik mooier.
Nu is mijn vraag of ik de drie middelste strips eraf kan halen(met rode stip aangegeven op foto), of moet het in totaal gewisseld worden?
de met rood aangevinkte ribbels zijn hetzelfde als die je nu hebt denk ik!?
je bedoeld waarschijnlijk de geribbelde omlijsting.die kan je omzetten is een makkie.bedoel je dit niet...je kunt de aangegeven ribbels er ook afhalen beetje voorzichtig met een platte schroevendraaier pielen maar het kan.
ik vind de ribbel mooier, jullie niet?
De rood aangevinkte die wil ik graag op mijn mini zetten, nu zijn ze dark silver. Omdat ik de ribbel omlijsting mooier vind,wil ik graag de aangevinkte op mijn mini zetten
je moet het gewoon heel voorzichtig doen palletje voor palletje loswrikken.het is gewoon heel slecht gemaakt imo net als koplampringen ook bijna niet los te krijgen zonder een palletje af te breken maar goed succes.ben benieuwd naar de foto's
gewoon volhouden het moet kunnen hoor.als ze er eenmaal af zijn dan ishet veel makkelijker om ze er weer op en af te halen maar ja daar heb je nu niks aan