Deurgrepen sierstrippen chrome delen.

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Nicknamee
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sittard
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 dec 2015, 13:03

Deurgrepen sierstrippen chrome delen.

17 dec 2015, 08:19

Hallo allemaal,
Nadat ik dus afgelopen weekend eindelijk mijn mini heb :)) ben ik gaan zoeken op verschillende onderdelen.

Ik wil graag mijn deurgrepen aan de buitenkant, nu van chrome naar de zelfde kleur zwart hebben als de buitenkant van de auto. Ik zie op internet van dei soort kapjes staan die erop geplakt moeten worden maar is dat dan over dat chrome of moet je dat eerst verwijderen(staat geen uitleg bij). Of kan ik ze waarschijnlijk beter er vanaf halen dan overspuiten laten of zelf.Of zelfs helemaal nieuwe bestellen en dan die overlaten of zelf spuiten.
Verschillende andere chrome delen heb ik wel op internet gevonde in zwart die ik dan vervolgens kan laten of zelf overspuiten naar de tint van de auto.
Behalve waar ik nog niet over uit ben is, kan ik de chrome lijst ondere de ramen die rondom de auto loopt ook vervangen of laten spuiten heb hier nog geen echte info overgevonden.

Alvast bedankt,

Nicknamee
Stance Fanatic!
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Elburg
Berichten: 326
Lid geworden op: 04 aug 2015, 16:26

Re: Deurgrepen sierstrippen chrome delen.

17 dec 2015, 08:36

De chrome beltline kan je het beste afplakken met tape, Rajko, Raj hier op het forum, verkoopt die folie op maat.
[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
Nicknamee
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sittard
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 dec 2015, 13:03

Re: Deurgrepen sierstrippen chrome delen.

17 dec 2015, 09:46

78Ray schreef:De chrome beltline kan je het beste afplakken met tape, Rajko, Raj hier op het forum, verkoopt die folie op maat.
Okee Thanks! ben ik al van een van de vragen af haha!
Stance Fanatic!
Jer84
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Drachten
Berichten: 854
Lid geworden op: 15 okt 2014, 23:59

Re: Deurgrepen sierstrippen chrome delen.

17 dec 2015, 20:53

Grepen laten spuiten. Is het mooiste. Ik heb mijn grepen en tankdop ook zwart
Afbeelding

Terug naar “Exterieur”