stond hier vanavond een mooie gp naast de JS 001werner schreef:Heb je de software al besteltHans schreef:@Kaya, Ik ga maandag 25-9 het spruitstuk erop zetten en even proberen (zonder software) hoeveel herrie die maakt.. Je mag wel komen helpen..?! Dan weet je het gelijk..
Wat na het workspakket?
- hein
- Enthousiast

Bericht
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oke' ik wist weer van niks,hein schreef:stond hier vanavond een mooie gp naast de JS 001werner schreef:Heb je de software al besteltHans schreef:@Kaya, Ik ga maandag 25-9 het spruitstuk erop zetten en even proberen (zonder software) hoeveel herrie die maakt.. Je mag wel komen helpen..?! Dan weet je het gelijk..
- minikoeper
- One wheel wonder

Bericht
Denk dat hans de software niet niet nodig heeft als hij het al standaard te veel herrie vind geven.
Als hans meer vermogen wil ondanks , dan het mth spruitstuk monteren met software upgrade en setje gehoorbescherming op maat voor hans en universeel voor ieder op de dummyseat.
ps heb maandag helaas geen vrij maar anders had ik je graag geholpen al was het alleen om het geluid.
Als hans meer vermogen wil ondanks , dan het mth spruitstuk monteren met software upgrade en setje gehoorbescherming op maat voor hans en universeel voor ieder op de dummyseat.
ps heb maandag helaas geen vrij maar anders had ik je graag geholpen al was het alleen om het geluid.
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maandag eerst even kijken hoe het wordt.. als het geluid echt te hard is (is namelijk mijn dagelijkse auto) dan gaat het spruitstuk direkt in de verkoop
anders blijf ik twijfelen.. Ik heb alleen de software uit laten lezen bij hein en geef hem maandag een belletje of hij de software wil opsturen.. dan heb ik eind volgende week 247PK (volgens MTH
) en dat komt mooi uit want dat weekend moet ik naar Hamburg
ff kijken of die 260km p.u haalt 
Onze sponsors