Hahahaha. Goed idee. Er zit een panoramadak in. Dus dan kan ze de vering van de stoel optimaal gebruiken!
Als het niet regent.
Ik zal ook direct zo'n stuurknop bestellen, zodat ze met 1 hand kan sturen en het dorp door kan.
http://shop.conrad.nl/auto/auto/auto-co ... 90029.html
Cooper Chili uncomfortable
- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Nog even een vraag. Kan iemand mij vertellen of de kw street set echt comfortabeler is dan de standaard chili set? Mits de kw street set op comfortabel staat ingesteld natuurlijk. Er bestaat bij mij het, waarschijnlijk onterechte, idee dat after market sets een sportieve bedoeling hebben en niet zozeer bedoeld zijn om de auto comfortabeler te maken. Of zit ik helemaal mis.
- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Misschien hadden we beter moeten letten op de eigenschappen van deze auto, dat ben ik met je eens.
Beide. Luister, het is geen drama. Ik probeer gewoon te kijken of ik er iets aan kan doen. Als het onoverkomelijk blijkt, gaat ie uieindelijk, als mijn vriendin het te vervelend vindt worden, gewoon weg en koop ik wel iets anders voor d'r.Berry M schreef:Hadden jullie bij het testrondje een roze zonnebril op dat deze eigenschap jullie niet is opgevallen?
Misschien hadden we beter moeten letten op de eigenschappen van deze auto, dat ben ik met je eens.
- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Ach, hij staat er ook wel mooi bij hier in de straat tussen alle saaie lease rommel. Het doet me altijd goed als ik het gele monstertje zie staan als ik thuis kom.RobbeDoes schreef:liefde maakt blind is het toch?Berry M schreef:Hadden jullie bij het testrondje een roze zonnebril op dat deze eigenschap jullie niet is opgevallen?

- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Ach, hij staat er ook wel mooi bij hier in de straat tussen alle saaie lease rommel. Het doet me altijd goed als ik het gele monstertje zie staan als ik thuis kom.RobbeDoes schreef:liefde maakt blind is het toch?Berry M schreef:Hadden jullie bij het testrondje een roze zonnebril op dat deze eigenschap jullie niet is opgevallen?

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik wil wel is wat fototjes zien van het GeleMonster!!
ik ben zelf bezig met een kleur uitkiezen voor de MINI die er bij ons komen gaat!
en geel lijkt me ook wel dik
MiniQuest schreef:Ach, hij staat er ook wel mooi bij hier in de straat tussen alle saaie lease rommel. Het doet me altijd goed als ik het gele monstertje zie staan als ik thuis kom.RobbeDoes schreef:liefde maakt blind is het toch?Berry M schreef:Hadden jullie bij het testrondje een roze zonnebril op dat deze eigenschap jullie niet is opgevallen?

ik wil wel is wat fototjes zien van het GeleMonster!!
ik ben zelf bezig met een kleur uitkiezen voor de MINI die er bij ons komen gaat!
en geel lijkt me ook wel dik

- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Ik zit te kijken of ik hier een foto kan plaatsen. Zit op bank met mijn ipad. Ff prutsen hoe ik ze van iphoto hier op het forum krijg. Ik heb dit ding net.
Maar ff on topic, de kleur van onze 2004 mini is 'echt' geel, met een zwart (panorama) dakkie. Dus niet dat mellow yellow wat ik weleens voorbij zie komen (wel een chique kleur overigens). In het donker geeft ie bijna licht.
Maar ff on topic, de kleur van onze 2004 mini is 'echt' geel, met een zwart (panorama) dakkie. Dus niet dat mellow yellow wat ik weleens voorbij zie komen (wel een chique kleur overigens). In het donker geeft ie bijna licht.

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
mellow yelow is alleen voor r56 voor hoever ik weet?
en jij hebt r50/53 dusss
maar wij zijn ook opzoek naar r50 duss! daarom wou ik hem ook zien
btw fototjes plaatsen> je moet ze uploaden in je galary, en dan als je de foto wil posten, klik onder meer emoticons, bij jouw gallary je klikt op de fotos die je wil posten, en klaar!
grtzzz Rob
en jij hebt r50/53 dusss

maar wij zijn ook opzoek naar r50 duss! daarom wou ik hem ook zien

btw fototjes plaatsen> je moet ze uploaden in je galary, en dan als je de foto wil posten, klik onder meer emoticons, bij jouw gallary je klikt op de fotos die je wil posten, en klaar!

grtzzz Rob
Onze sponsors