Verlagen MINI Cooper (S) R53
- speedy
- NMC Legend
Bericht
.Ik ga er is even goed over nadenken wanneer en of ik dat ga doen(deze maand niet meer
want al bij beek geweest , ramen laten tinten , inlaat carbon zwart laten spuiten).
HEEFT IEMAND NOG EEN GELDBOOM IN DE AANBIEDING
die 10 uur afstellen is het inderdaad waard geweest want het resultaat is supercoendek schreef:ik kan hem inderdaad in hoogte en hardheid verstellen..
Aanlopen doet ie zo goed als niet... ICM juiste hardheid.. hoogte ET waarde banden en Wielen
het is wat passen en meten maar uiteindelijk naar 10uur afstellen en kloten gaat het goed
worth it...? dunno

HEEFT IEMAND NOG EEN GELDBOOM IN DE AANBIEDING

- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Vraag over verlagen
Goedemorgen allemaal,
Maandag ga ik mijn Mini laten verlagen bij Beek. Ik vraag mij af; 2 centimeter of 3 centimeter verlagen? Kunnen jullie enige ervaring delen? Ik zou het liefst voor een super coole look van 3 cm gaan, maar 200 km aftstand rijden moet ook leuk en enigzins comfortabel blijven.
Frank
Maandag ga ik mijn Mini laten verlagen bij Beek. Ik vraag mij af; 2 centimeter of 3 centimeter verlagen? Kunnen jullie enige ervaring delen? Ik zou het liefst voor een super coole look van 3 cm gaan, maar 200 km aftstand rijden moet ook leuk en enigzins comfortabel blijven.
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Fred,
Bedankt voor je feedback. Welke veren heb jij? Ik zit zelf aan de Eibach te denken die op de site van Beek staan.
Frank
Bedankt voor je feedback. Welke veren heb jij? Ik zit zelf aan de Eibach te denken die op de site van Beek staan.
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb H&R veren, best tevreden van. Ik was alleen bang van eibach veren dat hij dan achteraan lager lijkt dan voor, en ik zie het liever andersom
. Hij ligt niet zó laag, maar als ik vergelijk met een one met standaard onderstel en veren, dan is em toch aardig wat gezakt ...
Moest ik het nu opnieuw doen zou ik wel voor een set veren+dempers gaan van koni denkek. Komt em 4cm lager en ligt een pak strakker op de weg. Koni SRT noemt het volgens mij ...

Moest ik het nu opnieuw doen zou ik wel voor een set veren+dempers gaan van koni denkek. Komt em 4cm lager en ligt een pak strakker op de weg. Koni SRT noemt het volgens mij ...
Onze sponsors