@ arjan en de anderenArjan schreef:Kunnen we weer even man en paard gaan noemen op het forum?JS tuning schreef:rectificatie nog steeds onvolledig
Dat mysterieuze gedoe is nergens voor nodig.
Verzoek aan Bart/Hein (JS Tuning aka MTH Nederland) om hieronder te benoemen wat er onvolledig is aan bovenstaande rectificatie.
net met bertill aan de telefoon en het volgende besproken, dit is de rectificatie die hij zou plaatsen heb hem ook per pm naar bertill gestuurd
hoi bertill,
we hebben net het volgende bespoken:
Iedereen die via JS een MTH file heeft aangeschaft voor 31-10-2005 heeft altijd een speciale file gehad, die gebruikt word door alle grote tuners en dus niet de file die je via de MTH site online kon bestellen!!
Bij het bestellen van mijn file in maart 2005, is er een speciale file gemaakt voor mijn digitec ombouw, dus is er rekening gehouden met de 15% poulie.
Bij het monteren van mijn spruitstuk is de VT7 tunerfile geladen en ook goed geinstalleerd, aangezien anders mijn auto niet meer zou starten.
Om onverklaarbare reden welke in onderzoek gaan bij MTH, is er iets gebeurd met mijn VT7 file, deze wordt donderdag door JS uitgeladen, en opgestuurd naar MTH, JS zal dan de oorsprokelijke VT7 file weer uploaden.
alle software wordt door JS uitgelezen en opgestuurd.
De resultaten van het MTH onderzoek zullen intergraal gepubliceerd worden