Cooper S Tunen.. via carly motors?

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Zijlboot
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 213
Lid geworden op: 05 apr 2006, 22:11

Cooper S Tunen.. via carly motors?

29 mei 2006, 18:47

Ik zit er over te denken, op aanraden van mijn garage, de ecu tuning van mijn MINI met turbo te laten uitvoeren door carly motors.

http://www.carlymotors.nl/

Kent iemand dit bedrijf?
1993 mini cooper S
2002 MINI cooper S turbo

www.minicoopertaz.nl
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

29 mei 2006, 18:53

Ken ze wel van naam, ze tunen volgens mij auto's voor o.a. de racerij...

Als ik me niet vergis deed Carly de tuning van de Lexussen in het DTCC jaren geleden... :wink:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

30 mei 2006, 08:23

Via mijn vader zijn Werner en ik uitgenodigd om een keer een kijkje te komen nemen bij CM. Moet ff een keer een afspraak maken. Bij toeval werk ik er sinds een paar maanden recht tegenover en ik moet zeggen dat het heel indrukwekkend is wat je daar allemaal naar binnen ziet gaan. Vooral als een standaard BMW 130i in het zilver van de trailer af wordt gereden en vervolgens na een aantal dagen in complete racetrim naar buiten komt....

Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen over CM. Waag er is een belletje aan zou ik zeggen!

groetjes,
Peter
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

30 mei 2006, 09:16

Ik ken de naam ook, onze M5 gaat er binnenkort heen. De begrenzer wordt er daar door middel van een chip afgehaald. Ook krijgt hij een aantal pk's extra wat hem zet op ongeveer 530pk. Gegarandeerde top van ongeveer 330 km/h. :D :mrgreen:

Goed bedrijf. Hebben ook de 130i's van de BMW 130i cup wat opgepompt!
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

30 mei 2006, 10:10

Dit staat er nu voor de deur.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

30 mei 2006, 12:18

Ik hoor graag of het bedrijf ook de software voor MINI's op maat maakt en wat ze daar voor vragen. Als ik al mijn hardware wijzigingen heb gedaan ga ik software op maat nemen.
Zijlboot
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 213
Lid geworden op: 05 apr 2006, 22:11

30 mei 2006, 15:05

Berthil schreef:Ik hoor graag of het bedrijf ook de software voor MINI's op maat maakt en wat ze daar voor vragen. Als ik al mijn hardware wijzigingen heb gedaan ga ik software op maat nemen.
Dat is de reden dat ik daar naar toe wil, om mijn software opmaat te laten maken via rijden en rollerbanmen. Ben dus ook erg benieuwd, laat het je wel weten Berthil.

Na deze berichten ga ik er inderdaad maar eens een belletje aanwagen (voor als mijn MINI weer gemaakt is).
1993 mini cooper S
2002 MINI cooper S turbo

www.minicoopertaz.nl
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

06 jun 2006, 20:34

Ik las toevallig vandaag in het BMW Magazine ook ALLE 130i BMW's prepareerd voor de BMW 130i cup. Dat betekent o.a. met medewerking van BMW de software wijzigen. Het lijkt er dus op dat Carly wel weet wat men doet.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

06 jun 2006, 20:41

Berthil schreef:Ik las toevallig vandaag in het BMW Magazine ook ALLE 130i BMW's prepareerd voor de BMW 130i cup. Dat betekent o.a. met medewerking van BMW de software wijzigen. Het lijkt er dus op dat Carly wel weet wat men doet.
En die cup wordt gesponsord door mijn vader, of nou ja één team. Het Renova-Euser team.
Als je iets wil over/van Carli motors, die mannen lopen daar rond kan het ze zo vragen.
Gisteren waren de Pinksterraces. Erg leuk!!
Afbeelding

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”