kan het me ook haast niet voorstellen.Kingair schreef:Nu aan de vorige kopppelde hij de luchtfilter af en plaatste een openlucht (kelk) in de plaats.
Nieuwe run en .............. 195 pk !
Nooit gedacht .
10 pk winst met een luchtfilter.
Heinz Tuning
- horn
- Be Mini
Bericht
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!
Nou, ik toevallig wél!
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Roeselare
Bericht
Je had de ogen van veel MINIACS eens moeten zien toen ze het resultaat zagen
Yepsnans schreef:ik had ook 10pk extra door een luchtfilter
@kingair, van wie was die JCW af-fabriek ? was het een witte met carbon vipers ?
Nee hoor: de motorkap open (eerste run was op een kiertje) en de ventilatie stond bij de tweede run op en ik hoorde de Heinz vlak voor de test iets tegen de operator brabbelen ... . Stond er met mijn neus op om pics te trekken. Sminnen en ik, zijn als laatste buitengewipt uit de garagesnans schreef:waren de testomstandigheden identiek ?
Kijk eens HIER op mijn album van zaterdag ll.: staat ergens een pic in van het computerscherm NA de eerste runsnans schreef:kan je je dynoresult eens posten ?
Je had de ogen van veel MINIACS eens moeten zien toen ze het resultaat zagen
- Kingair
- 4 op een rij!
- Locatie: Sint-Truiden
Bericht
Inderdaad eerst stond de motorkap op een kier.
En erna volledig open met de nieuwe luchtfilter.
Maar dan nog.
En als je dan aan het rijden bent heb je toch nog meer koeling of niet.
Want in de test ruimte was het 22 a 23 graden.
Ga morgen mijn print inscannen en zet hem dan hier online.
En erna volledig open met de nieuwe luchtfilter.
Maar dan nog.
En als je dan aan het rijden bent heb je toch nog meer koeling of niet.
Want in de test ruimte was het 22 a 23 graden.
Ga morgen mijn print inscannen en zet hem dan hier online.
- minibandit
- Mod virus alert!
- Locatie: Kontich
Bericht
dus geen ruimte om de kap te sluiten hé gasten...
enneuhm ik ga er nog steeds vanuit dat "testbanken" de gebruiksomstandigheden zo getrouw mogelijk na proberen te bootsen...dus de koeling zou idem moeten zijn (of toch ongeveer)
btw lange nachten heb jij King...of ben je een winterslaap begonnen...
met de luchtfilter kon de kap niet meer dicht...volgens mij hadden ze die bijna rechtstreeks op de gasklep gemonteerd bij wijze van test !!Kingair schreef:Inderdaad eerst stond de motorkap op een kier.
En erna volledig open met de nieuwe luchtfilter.
Maar dan nog.
En als je dan aan het rijden bent heb je toch nog meer koeling of niet.
Want in de test ruimte was het 22 a 23 graden.
Ga morgen mijn print inscannen en zet hem dan hier online.
dus geen ruimte om de kap te sluiten hé gasten...
enneuhm ik ga er nog steeds vanuit dat "testbanken" de gebruiksomstandigheden zo getrouw mogelijk na proberen te bootsen...dus de koeling zou idem moeten zijn (of toch ongeveer)
btw lange nachten heb jij King...of ben je een winterslaap begonnen...
- snans
- Volledig MINI minded!
- Locatie: antwerpen
Bericht
moet zeggen, de geloofwaardigheid van heinz is bij mij toch wel fel gedaald hoor ...
heb in de zomer (bij warm weer) echt een luie auto gehad... nu, het terug kouder is, geeft hij wel flink vermogen.
jammer dat hij heel mijn buizenwerk heeft doorgezaagd, anders stak ik terug de originele (met eventueel andere paneel filter)
snans schreef:waren de testomstandigheden identiek ?
zelfde verhaal als bij mij dus ...grand_cru schreef:Nee hoor: de motorkap open (eerste run was op een kiertje) en de ventilatie stond bij de tweede run op en ik hoorde de Heinz vlak voor de test iets tegen de operator brabbelen ... .
moet zeggen, de geloofwaardigheid van heinz is bij mij toch wel fel gedaald hoor ...
heb in de zomer (bij warm weer) echt een luie auto gehad... nu, het terug kouder is, geeft hij wel flink vermogen.
jammer dat hij heel mijn buizenwerk heeft doorgezaagd, anders stak ik terug de originele (met eventueel andere paneel filter)
- minibandit
- Mod virus alert!
- Locatie: Kontich
Bericht
bij warm weer zijn er wel meerdere auto's lui...warme luchttoevoer is niet echt leuk als je vermogen zoekt !!
zeker bij open filterkes...
en de geloofwaardigheid...tjah het is overal wel iets...
btw Benny, moet wel lastig zijn met een MCC in de zomer open rijden "zonder" vermogen...
en in de winter gesloten "met" xtra power...
daar heb je dan een cabrio voor...
zeker bij open filterkes...
en de geloofwaardigheid...tjah het is overal wel iets...
btw Benny, moet wel lastig zijn met een MCC in de zomer open rijden "zonder" vermogen...
en in de winter gesloten "met" xtra power...
daar heb je dan een cabrio voor...
- snans
- Volledig MINI minded!
- Locatie: antwerpen
Bericht
om eerlijk te zijn... rijd meer "open" in de winter dan in de zomer ... kan niet zo goed tegen de brandende zon op mijn hoofd. gelukkig in belgenland niet "te veel" last van.minibandit schreef:bij warm weer zijn er wel meerdere auto's lui...warme luchttoevoer is niet echt leuk als je vermogen zoekt !!
zeker bij open filterkes...
en de geloofwaardigheid...tjah het is overal wel iets...
btw Benny, moet wel lastig zijn met een MCC in de zomer open rijden "zonder" vermogen...
en in de winter gesloten "met" xtra power...
daar heb je dan een cabrio voor...
Onze sponsors