Dealer ervaringen

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2006, 19:50

haha, heb mn vader dit topic even laten lezen, en die herkent het direct :mrgreen: lekker in je oude kloffie met lijmresten erop omdat je aan de boot aan het klussen bent bij pon binnenlopen... (4 nieuwe porsches gekocht, maar 10 jaar even ''weggeweest'' naar een ander merk)

15min later

goed, gaan we toch naar kroymans, eikels :p
horn
Be Mini
Be Mini

27 dec 2006, 20:24

Sid schreef:goed, gaan we toch naar kroymans, eikels :p
tja, en dan koop je een ferrari. Ben je een jaar later toch weer terug omdat je 10% van de aanschafwaarde kwijt bent geraakt aan onderhoud het eerste jaar... :mrgreen:

Of je koopt een Aston Martin en dan heb je een hoop smaak :lol:

horn - AM blijft mijn ultieme droomauto...
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2006, 20:35

horn schreef:
Sid schreef:goed, gaan we toch naar kroymans, eikels :p
tja, en dan koop je een ferrari. Ben je een jaar later toch weer terug omdat je 10% van de aanschafwaarde kwijt bent geraakt aan onderhoud het eerste jaar... :mrgreen:
Of je koopt een Aston Martin en dan heb je een hoop smaak :lol:
horn - AM blijft mijn ultieme droomauto...
is een jaguar geworden die het nog goed doet ook, waarschijnlijk per toeval een goed exemplaar :wink:
overigens hulde aan porsche voor de kwaliteit, geweldige autos, helemaal top.
maar de verkoop is ook niet je van het...
grappig dat nu erik van het veer er zit, die zat vroeger bij jan de jong en heeft ons echt een sloot aan bmws verkocht (remember het ''uitstapje'').
hmm, toch maar eens naar zo'n 997 kijken :mrgreen:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2006, 23:25

Zo is het wel weer genoeg jongens.... Begin me aangesproken te voelen.

Alle studenten die met een Mini rijden zijn toch ook niet verwend, of wel...?
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2006, 23:50

peter schreef:Begin me aangesproken te voelen.
ik zie niet in waarom?
vertel...

studenten die mini rijden hebben én verdomd veel geluk, en zijn wél verwend, of dat nu aan zichzelf of anderen te danken is in het midden gelaten :)
horn
Be Mini
Be Mini

27 dec 2006, 23:52

peter schreef:Alle studenten die met een Mini rijden
Ik voel me niet aangesproken. :mrgreen:

horn - ouwe l*l , maar wel verwend. :wink:
Laatst gewijzigd door horn op 27 dec 2006, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2006, 23:52

horn schreef:
peter schreef:Alle studenten die met een Mini rijden
voel me niet aangesproken. :mrgreen:

horn - ouwe l*l
:mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 dec 2006, 09:12

Vanmorgen een mailtje ontvangen van de directeur van Van Laarhoven met het verzoek aan MiniMartijn om even met elkaar contact te hebben.

Mailtje inmiddels doorgestuurd naar MINImartijn en reactie teruggestuurd naar de directeur van Van Laarhoven.

Dit even ter info.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 dec 2006, 10:44

mijn ervaring met BMW garages is ook niet al te best.
Ben 6 jaar geleden bij van der Plas Katwijk naar binnen gelopen voor een tweedehands BMW coupé en liep naar een van de verkopers om wat informatie op te vragen toen hij gewoon doodleuk zei dat ik eerst maar even naar de prijs moest kijken.
Ben een jaar later een BMW x5 4.4 wezen halen met mijn vader en heb hem toen even aangesproken die verkoper, hij zakte echt door de grond en wist niet waar die moest kijken.
Maar moet ook even zeggen dat ik mijn nieuwe mini bij VDP Heemstede heb gekocht bij de heer Slip, echt een super verkoper, spontaan aardig en zeker niet arogant.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

28 dec 2006, 13:28

Arjan schreef:Vanmorgen een mailtje ontvangen van de directeur van Van Laarhoven met het verzoek aan MiniMartijn om even met elkaar contact te hebben.

Mailtje inmiddels doorgestuurd naar MINImartijn en reactie teruggestuurd naar de directeur van Van Laarhoven.

Dit even ter info.
Fijn, voor je Horn. Dat zal je deugt doen. Dat wordt handjes wrijven voor je.
Grote jongen hoor.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
horn
Be Mini
Be Mini

28 dec 2006, 15:00

Pretty Cooper schreef:
Arjan schreef:Vanmorgen een mailtje ontvangen van de directeur van Van Laarhoven met het verzoek aan MiniMartijn om even met elkaar contact te hebben.

Dit even ter info.
Fijn, voor je Horn. Dat zal je deugt doen. Dat wordt handjes wrijven voor je.
Grote jongen hoor.
Pardon? Hoe bedoel jij dit in vredesnaam?
Of is dit een hoekje waar je stilletjes half-anoniem bedrijven zonder hoor en wederhoor onderuit mag halen? Leer de kracht van internet en forums kennen en dan weet je hoe moeilijk het is om als organisatie je reputatie op te houden. Zoals vaak gezegd: een reputatie komt te voet en gaat te paard.
Ik ga ervan uit dat het betreffende verhaal waar is, anders zal je het niet posten op een openbaar forum. Vervolgens heb ik de directeur van Van Laarhoven attent gemaakt op dit topic zodat hij hier ofwel van kon leren (en dus zijn verkoper aanspreken) ofwel contact op kon nemen met de betreffende mini geinteresseerde om te zien of hij deze nog van dienst zou kunnen zijn.

Ik heb helaas te vaak meegemaakt dat op een forum (semi)anoniem een bedrijf (zij moeten leven van die handel, niet vergeten!) onderuit werd gehaald met een eenzijdig verhaal. Ikzelf zou ook graag de kans krijgen om de fout van één van mijn medewerkers te herstellen en een potentiele koper te bewijzen dat mijn bedrijf weldegelijk een goed bedrijf is.

Ik ben overigens persoonlijk van mening dat je een meningsverschil ALTIJD eerst moet trachten onderling op te lossen, voordat je het op een openbaar forum gooit.

En mocht je denken dat ik de mail naar Van Laarhoven gestuurd heb om inderdaad handen te kunnen wrijven (dus uit leedvermaak) zou ik niet zo suf zijn geweest om hier te posten dat ik die mail gestuurd had.

Dus niet te snel je conclusies trekken. Staat een beetje jammer.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
horn
Be Mini
Be Mini

28 dec 2006, 15:12

Pretty Cooper schreef:Fijn, voor je Horn. Dat zal je deugt doen. Dat wordt handjes wrijven voor je.
Grote jongen hoor.
waar zou ik volgens jou op uit zijn dan? :?

dit doet me idd deugd. Iemand die schandalig behandeld is bij een bedrijf wordt vriendelijk door de directeur van het desbetreffende bedrijf verzocht contact op te nemen. wat zou hier voor slechts uit kunnen komen?

sleefje postte in ditzelfde topic dat het betreffende bedrijf in het verleden op een prettige manier haar medewerking aan een activiteit had verleend. zou het dan niet beleefd zijn om zo'n bedrijf het voordeel van de twijfel te geven en in ieder geval de mogelijkheid te bieden deze blunder recht te zetten?

ik hoor graag hoe jij hierover denkt. :roll:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

28 dec 2006, 15:40

horn schreef:
Pretty Cooper schreef:Fijn, voor je Horn. Dat zal je deugt doen. Dat wordt handjes wrijven voor je.
Grote jongen hoor.
waar zou ik volgens jou op uit zijn dan? :?

dit doet me idd deugd. Iemand die schandalig behandeld is bij een bedrijf wordt vriendelijk door de directeur van het desbetreffende bedrijf verzocht contact op te nemen. wat zou hier voor slechts uit kunnen komen?

sleefje postte in ditzelfde topic dat het betreffende bedrijf in het verleden op een prettige manier haar medewerking aan een activiteit had verleend. zou het dan niet beleefd zijn om zo'n bedrijf het voordeel van de twijfel te geven en in ieder geval de mogelijkheid te bieden deze blunder recht te zetten?

ik hoor graag hoe jij hierover denkt. :roll:
Ik weet genoeg, dank-je-wel voor je uitleg en je PB'tje
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
horn
Be Mini
Be Mini

28 dec 2006, 15:45

horn schreef:
Pretty Cooper schreef:ik hoor graag hoe jij hierover denkt. :roll:
Ik weet genoeg
Ik dus nog steeds niet... :roll: :?
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
MiniMartijn
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

28 dec 2006, 15:48

Natuurlijk krijgt iedereen een kans maar ga nu naar breda naar Renova daar hebben ze goede service .
En ze zeggen mag niet oordelen hoe iemand eruit ziet en ben een serieuze koper voor een mini.
Maar ga nu naar een ander

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”