15min later
goed, gaan we toch naar kroymans, eikels

tja, en dan koop je een ferrari. Ben je een jaar later toch weer terug omdat je 10% van de aanschafwaarde kwijt bent geraakt aan onderhoud het eerste jaar...Sid schreef:goed, gaan we toch naar kroymans, eikels
is een jaguar geworden die het nog goed doet ook, waarschijnlijk per toeval een goed exemplaarhorn schreef:tja, en dan koop je een ferrari. Ben je een jaar later toch weer terug omdat je 10% van de aanschafwaarde kwijt bent geraakt aan onderhoud het eerste jaar...Sid schreef:goed, gaan we toch naar kroymans, eikels![]()
Of je koopt een Aston Martin en dan heb je een hoop smaak
horn - AM blijft mijn ultieme droomauto...
Fijn, voor je Horn. Dat zal je deugt doen. Dat wordt handjes wrijven voor je.Arjan schreef:Vanmorgen een mailtje ontvangen van de directeur van Van Laarhoven met het verzoek aan MiniMartijn om even met elkaar contact te hebben.
Mailtje inmiddels doorgestuurd naar MINImartijn en reactie teruggestuurd naar de directeur van Van Laarhoven.
Dit even ter info.
Pardon? Hoe bedoel jij dit in vredesnaam?Pretty Cooper schreef:Fijn, voor je Horn. Dat zal je deugt doen. Dat wordt handjes wrijven voor je.Arjan schreef:Vanmorgen een mailtje ontvangen van de directeur van Van Laarhoven met het verzoek aan MiniMartijn om even met elkaar contact te hebben.
Mailtje inmiddels doorgestuurd naar MINImartijn en reactie teruggestuurd naar de directeur van Van Laarhoven.
Dit even ter info.
Grote jongen hoor.
waar zou ik volgens jou op uit zijn dan?Pretty Cooper schreef:Fijn, voor je Horn. Dat zal je deugt doen. Dat wordt handjes wrijven voor je.
Grote jongen hoor.
Ik weet genoeg, dank-je-wel voor je uitleg en je PB'tjehorn schreef:waar zou ik volgens jou op uit zijn dan?Pretty Cooper schreef:Fijn, voor je Horn. Dat zal je deugt doen. Dat wordt handjes wrijven voor je.
Grote jongen hoor.![]()
dit doet me idd deugd. Iemand die schandalig behandeld is bij een bedrijf wordt vriendelijk door de directeur van het desbetreffende bedrijf verzocht contact op te nemen. wat zou hier voor slechts uit kunnen komen?
sleefje postte in ditzelfde topic dat het betreffende bedrijf in het verleden op een prettige manier haar medewerking aan een activiteit had verleend. zou het dan niet beleefd zijn om zo'n bedrijf het voordeel van de twijfel te geven en in ieder geval de mogelijkheid te bieden deze blunder recht te zetten?
ik hoor graag hoe jij hierover denkt.
Onze sponsors