Velgendokter

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
Wesjee
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 jan 2010, 16:04

26 apr 2010, 20:53

speedy schreef:Ik heb al een aantal keren mijn velgen laten repareren en of spuiten bij de velgen dokter in Uden :wink: Hij is 1 van de goedkoopste en de garantie is erg goed .
wat was je ongeveer kwijt per velg als ik vragen mag?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

26 apr 2010, 20:57

Als je gewoon borduur schade hebt en / of lak schade dan is het 50 euro per velg :wink: zijn ze helemaal krom of moet er een stuk ingelast worden dan is het rond de 85 euro .
Let er wel op dat je de velgen schoon en zonder banden moet aanleveren.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

26 apr 2010, 23:02

ik weet niet waar je woont Wesjee, maar ik heb erg goede ervaringen met Renoblast in Mijdrecht. Goed werk en hele goede service.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 7339
Lid geworden op: 08 nov 2016, 21:15

11 jun 2010, 11:28

veel borduur schade is ook prima zelf op te lossen;

na de stoeprand;

Afbeelding
circa 15 cm lange diepe krassen in de velg...

toen met een verfkrabber de schade weer recht getrokken (zodat het weer een egaal oppervlak word) schuren, met steeds fijner schuurpapier, en uiteindelijk een nieuwe harde blankelaklaag aangebracht..

na de reparatie;

Afbeelding
(zal binnekort nog een keer eenduidelijkere foto maken...)

met een hoop geduld, tijd en een beetje handigheid zijn sommige schades dus ook prima zelf te doen ;)

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”