Goede garage Bollenstreek?

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
Cente Oostlander
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Noordwijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2013, 17:00

Goede garage Bollenstreek?

07 jan 2013, 15:51

Ben blij met mijn net aangeschafte Mini Cooper S (2004) en heb een paar onderhoudspuntjes. Deurstopper, remlichten, antenne. Wie heeft er een goede tip in de Bollenstreek? Goed en betaalbaar?

Of blijft het hier bij Van Poelgeest, Heemstede?
Zwart skeltertje
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

07 jan 2013, 16:07

Welkom!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04 apr 2016, 07:04

07 jan 2013, 17:06

Welkom bollenstreker! met kleine dingetjes kan ik je wel helpen (woon in Hillegom)! van Poelgeest is zeker aan te raden, wel zeer prijzig daar. Ik ga zelf voor APK en lastige klusjes naar garage van Kampen aan de Delfweg in Lisse
Quintvv
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Noordwijk
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 jan 2013, 20:53

08 jan 2013, 20:55

Met Rietbergen en van Eeden ben ik ook zeer content!
Hebben er met bedrijf waar ik werk 4 taxi's in onderhoud gehad en mijn broertje heeft zijn wagen er nu in onderhoud.
http://www.rietbergenvaneeden.nl/
Succes!

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”