ik heb als ik me mini stationer heb dat die een vreemd geluid maakt druk ik de koppeling in is het weg
nu zeggen ze dat laatst me koppeling is vervangen met druk groep maar heb het nog steeds nu zegt de bmw dealer dat ik dat geluid altijd zal blijven houden
iemand ervaring hiermee???
Problemen met koppeling
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je de koppeling intrapt is het weg. Laat je de koppeling dan weer langzaam opkomen in zijn vrij dan blijft het stil
Heeft iets met het vliegwiel te maken maar kan echt geen kwaad.
Komt vaker voor kan geen kwaad! Er is wel een modificatie voor geloof ik maar dit moet je dan zelf betalen.dragons1986 schreef:ik heb als ik me mini stationer heb dat die een vreemd geluid maakt druk ik de koppeling in is het weg
nu zeggen ze dat laatst me koppeling is vervangen met druk groep maar heb het nog steeds nu zegt de bmw dealer dat ik dat geluid altijd zal blijven houden
Als je de koppeling intrapt is het weg. Laat je de koppeling dan weer langzaam opkomen in zijn vrij dan blijft het stil

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zit er niet op te wachten eigenlijk. Maar ja, als het zover is, dan is het zover.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Dat hoop ik toch niet. Zit nu op ca. 90k. Koppeling is wel aan de zware kant, maar slippen doet hij niet.quattro gmbh schreef:Rond de 100k kilometers is het gewoon gedaan met de koppeling. Bij mij wordt hij ook steeds zwaarder. Eind van het jaar ben ik aan de beurt denk ik, zit nu op 95k km.
Zit er niet op te wachten eigenlijk. Maar ja, als het zover is, dan is het zover.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- dragons1986
- Nieuwsgierig
Bericht
oke dat zijden hun dus ook fijn om te weten dat het echt geen kwaad kan want is wel een raar geluidjewerner schreef:Komt vaker voor kan geen kwaad! Er is wel een modificatie voor geloof ik maar dit moet je dan zelf betalen.dragons1986 schreef:ik heb als ik me mini stationer heb dat die een vreemd geluid maakt druk ik de koppeling in is het weg
Als je de koppeling intrapt is het weg. Laat je de koppeling dan weer langzaam opkomen in zijn vrij dan blijft het stil![]()
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als het vreemde geluid een tikkend geluid is, wat weggaat bij intrappen koppeling is dat hetzelfde probleem wat ik bij mijn R56 heb gehad...23.500 km en nu (onder garantie) nieuwe versnellingsbak...dragons1986 schreef:ik heb als ik me mini stationer heb dat die een vreemd geluid maakt druk ik de koppeling in is het weg
- Sander--87
- Be Mini
Bericht
Echt raar ik heb het al een poosje niet meer gehad nu kreeg ik het vanavond weer toen ik ong. 140 reed.
Ik heb het idee dat als mijn moter goed warm word dat hij het dan gaat doen.
Er staat 70dkm op de teller dat vind k toch wel een beetje snel voor een versleten koppling
Ik heb het idee dat als mijn moter goed warm word dat hij het dan gaat doen.
Er staat 70dkm op de teller dat vind k toch wel een beetje snel voor een versleten koppling

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors