Hallo,
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn achterramen zou tinten of niet.
Welke tint raden jullie aan, ik wil niet te donker.
Zat zelf te denken aan 20% of 35%.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Help - Ramen tinten
- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
35% lijkt het meest op af-fabriek.
20% is inderdaad donkerder, het percentage staat voor de lichtdoorlatendheid.
Donkerste tint verkrijgbaar is 4%
Legaal of liever gezegd gedoogd in de meeste gevallen is 65%
ik weet een goed adresje voor tinten druk ff op het pm knopje hieronder
grt
20% is inderdaad donkerder, het percentage staat voor de lichtdoorlatendheid.
Donkerste tint verkrijgbaar is 4%
Legaal of liever gezegd gedoogd in de meeste gevallen is 65%
ik weet een goed adresje voor tinten druk ff op het pm knopje hieronder
grt
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Werkt het zelfde als de tint-man waar de politie mee meet de waardes die opgegeven worden staat voor het percentage licht wat doorgelaten wordt dus 20% is het lichtpercentage dat binnen de auto waarneembaar is Politie vind 55% acceptabel donkerder niet. Strikt volgens de regels mag je uberhaubt geen stickers op de voorruit of zijruimen hebben

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors