Hallo,
Bij de mini van mijn vriendin ratelt het onder de motorkap wanneer ik het gaspedaal diep indruk, dit is onafhankelijk van het toerental en maakt niet uit of de motor koud/warm is. Hij reageert wel gewoon goed en als ik minder dan zeg maar 50% gas geef is er niks aan de hand. Betreft een One van eind 2004. Lijkt me te maken hebben met het gasklephuis oid.? Heb uiteraard de zoekfunctie gebruikt, maar niets gevonden.
Ratel bij gas geven
- Biedemeyer
- One wheel wonder
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoe zit het met het oliepeil??
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Biedemeyer
- One wheel wonder
Bericht
Ga straks even een aantal dingen checken, zal vanavond/morgen even de bevindingen hier plaatsen.
Had ik al gezien, maar lijkt me niet dat het dat is.Ronsworld schreef:Zoiets als in dit topic?
Ga straks even een aantal dingen checken, zal vanavond/morgen even de bevindingen hier plaatsen.
- Biedemeyer
- One wheel wonder
Bericht
Heb de olie bijgevuld, ging ruim 1 liter bij op, en nu lijkt het geluid wel iets minder te worden.
Hallo, ja ben wel eens bij je geweest, +/- 1,5 jaar gelden heeft mn broertje een witte swift 3d bij je gekocht.spenki schreef:Hoi.
Je woont toch in boekelo??
Als je er niet uit komt mag je rustig ff bij mij langskomen.
Mijn garage is in enschede/glanerbrug.
Heb de olie bijgevuld, ging ruim 1 liter bij op, en nu lijkt het geluid wel iets minder te worden.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
kettingspanner komt dan niet op druk door weinig olie (druk) of misschien toch lagerschalen maar dat hoop ik niet voor je....
Maar wat roy rij bij hem langs
Maar wat roy rij bij hem langs
burn rubber not your soul

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors