
Greetz BigD
Moet dan haast wel, want 6-2004 is een van de laatste pré-facelift. Medio augustus 2004 kwam de post-facelift.BigD schreef:jupz ik had em wel, en die van mij is van 6-2004 wel raar dusmiss een keer een facelift pijp eronder gegaan bij jou JP?
Ik zal hierna waarschijnlijk ook naar een S gaan maar dan neem ik die milltek gewoon mee!Jean-Pierre schreef:.
Nou ik heb ook liever een andere uitlaat maar ik vindt dat gewoon zonde van mijn geld. Als ik nu een S had had ik het er wel voor over gehad maar ik ben van plan als straks mijn project klaar de PS One te verkopen. En op te gaan naar een Sje of Cabrio.
S demper is kleiner en heeft minder isolatieFred schreef:Die demper van de S lijkt gewoon op die van een standaard cooper... Wrm klinkt die dan zoveel sportiever? Of is er minder isolatie in de demper (aangezien er twee dempers voorzien zijn is het mss anders verdeeld?)
Fred schreef:Als je ipv een gebogen stuk naar de demper een recht stuk last ... komt de uitlaat dus rechts te liggen, zou in feite moeten kunnen toch?
Zou wel beter zijn voor de flow, uitlaatgassen hoeven op die manier minder bochten te maken.Fred schreef:ff snel in ps
zo dus
[...]
Niet doen, is zonde van die mooie pijp!Fred schreef: [...]
... ik weet eig niet of ik op die jcw een t stuk zou kunnen (laten) lassen voor twee pijpjes.
Sla je slag:Fred schreef:ja maar dan komen er uiteraard twee jcw pijpjes![]()
denk alleen dat ze dan te ver gaan uitzitten ... Bij zo'n s uitlaat kan ik ze er gewoon zo op monteren dan ...
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors