Centrale deurvergrendeling heeft kuren, deurslot vervangen

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 aug 2006, 13:27

Zo...het is gerepareerd. Nieuwe motorjes links en rechts in de deuren voor de centrale deurvergrendeling en het openen en sluiten van de ramen. Want ook het rechterraam ging niet meer open. Gerepareerd bij Breeman Zuid en alles viel nog onder de MINI Next garantie.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 jan 2007, 11:45

Ja hoor, het heeft een nachtje gevroren, en mijn Mini heeft problemen met de centrale deurvergrendeling... :roll:
Hij wou wel gewoon open met de knop, maar de deur was bijna niet open te krijgen... Eindelijk zonder veel kracht en/of iets kapot te maken, heb ik de deur toch open gekregen. Verder niet meer aan gedacht, maar later bij de winkel, kon ik met de handel mijn portier haast niet open krijgen. En TOEN weigerde de centrale deurvergrendeling! :( Dus de auto maar handmatig op slot doen. Later kwam ik er achter dat natuurlijk alleen mijn eigen portier op slot zat, niet de andere portier of de achterklep... >:( Gelukkig stond mijn auto er nog! Maar goed mijn portier wou ook handmatig niet meer open, dus moest ik (in het zicht van toekijkers) via de passagiers kant naar binnen klimmen... :oops: Is maar goed trouwens dat ik niet alle deuren op slot had gedaan, anders was ik niet meer in mijn auto gekomen! :lol: Nou ja, misschien wel via de achterklep :lol: Anyway, eenmaal thuis werkte het allemaal nog steeds niet... En nu krijg ik het alarm er niet op, en de achterklep is niet op slot... :( :? Hopelijk heeft het gewoon iets te maken met de temperatuur, en werkt het later weer... Ik vrees dat het anders een dure grap zal worden... :shock: geen garantie meer...AAAAHHHH!!! Weet iemand of er iets te proberen is om de vergrendling weer werkend te krijgen?

Alvast bedankt!

Matt
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Deurslot functioneert niet, deurmechanisme vervangen

07 apr 2008, 17:04

Vandaag mini eens lekker verwend. Ik stap uit en probeer eens de deur met de sleutel op slot te doen ipv met de afstandsbediening. Naar rechts draaien kan maar er gebeurd niks. Naar links draaien kan niet. Kortom het slot functioneert niet met de sleutel. Als de ab een keer gestoord wordt kan ik dus niet mn auto in. Verder geen sporen van braak gelukkig oid, dus denk dat het slot zelf stuk is.

Iemand dit al eens gehad. Morgen maar eens langs de dealer!!!

Gr,

PP
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2008, 17:34

Ja, ik heb dat ook gehad. Een nieuw slot doet wonderen.
Slot zelf kost iets van 60 euro.
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2008, 19:14

Ik vreesde al zoiets. Gelukkig heb ik nog garantie. Nu maar hopen dat mn AB het blijft doen, want heel soms doet ie het niet ivm storing van buitenaf. Misschien kunnne ze t slot zelf nog fixen??

Nog meer met deze ervaring??

Gr,

PP
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2008, 14:37

Zat een palletje verkeerd in de deur. Gefikst!!!
Ze wilden me eerst 35 euro rekenen. ja Daaaaaaaaaaag :s . Heb nog garantie dus zal t krijgen ook.

Eind goed al goed!!!

Gr,

PP
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2008, 15:40

Zekers. Bij mij was het palletje helaas niet meer te maken.

Garantie = garantie en geen 35 euro :D:D
ivo.cox
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Slot bijrijdersdeur vervangen

04 jun 2009, 13:31

Heeft iemand van jullie misschien een handleing over de de en montage van een deurslot?
Kijken of ik dat zelf kan vervangen. :?
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Slot bijrijdersdeur vervangen

18 jun 2009, 23:22

ivo.cox schreef:Heeft iemand van jullie misschien een handleing over de de en montage van een deurslot?
Kijken of ik dat zelf kan vervangen. :?
Hoi Ivo,

Weet je al iets meer over het vervangen van het slot van de bijrijdersdeur ?
Ik heb hier ook een probleem mee, 9 van de 10 keer weigert het open te gaan.

Of wie weet er wat reparatie hiervan ongeveer gaat kosten ?

Graag je reactie.

Groetjes,
Francisca
Francisca uit Axel.
Cooper Daan
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

17 jun 2010, 12:01

Zelfde probleem bij mij, bestuurderszijde gaat wel op slot, maar niet meer open met de afstandbediening.

Slot gisteren gedemonteerd en goed bekeken maar functioneert verder wel goed. Toch vervangen??
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 jun 2010, 14:12

Ik heb dit probleem ook; mijn pasagiersdeur van Cooper S gaat eens in de twee keer niet open. Als ik sluit en meteen weer open (via afstandbediening of in interieur) dan gaat het wel goed. Bij aanschaf meteen dit weekend al geconstateerd.

Zijn er hier mensen die het hebben opgelost of moet er nieuwe motor in?
Misterman
Be Mini
Be Mini

18 jul 2010, 21:27

Een tijdje functioneerde mijn bijrijdersportier niet naar behoren. De elektrische ontgrendeling bleek het probleem. Veel op internet gelezen en iedereen adviseerde een nieuw slot te kopen. Heb zelf een slot er uit gehaald, opengemaakt en wat bleek, er zat gewoon wat gruis in het motortje ( 1 van de 2 ). Hele zaak schoongespoten met wat luchtdruk en het werkt weer :-) Misschien zal t motortje binnenkort aan zn einde zijn, maar voorlopig doet hij het weer :-)
serapsu
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 jul 2010, 21:50

Ik heb onlangs mijn slot laten vervangen en ik was 200 euro kwijt.
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2010, 07:41

Ik heb pas ook mn slot laten vervangen. Zelf slot gekocht bij Mini Den Haag (ongeveer 85e) en in laten bouwen bij een universele garage a 27,5e. Totaal 112,50e
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 aug 2010, 16:14

Mijn motortje hapert ook; wellicht is Alv zijn tip het beste.

Schoonspuiten bij jou goed gegaan, chrisvanbeers?

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”