De falkens zijn nochtans de enige waar geen slecht woord over te vinden is. Toyo T1R is de opvolger van de t1 en kan blijkbaar niet tippen aan de eigenschappen die de vorige generatie had. Heb zelfs een anti-t1r topic gevonden, mss wat te pessimistisch, maar ik moet zeggen dat dezelfde punten ook naar voren komen bij andere, positieve reacties.stefan740 schreef:Toyo's zie ik bijna als een A merk tegenwoordig, de t1r heeft gewoon een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Falken-rijders rijden vrijwel allemaal met zo'n getrokken band dat ik het hele merk nooit zal kopen, ik wil performance geen styling. Ze zullen vast fatsoenlijke banden maken hoor maar ik hoef ze niet.Fred schreef:@ stefan, ik heb tot nu toe altijd a merk banden gehad, en eigenlijk was er altijd wel iets wat ik minder vond... Ik heb al es getwijfeld, maar ik hoor hoe langer hoe meer mensen boffen met falken of toyo, dus wil het wel es proberen. Ik begrijp wel wat je bedoelt, dat ze niet opgenomen worden in de tests heeft me tot nu toe ook tegen gehouden.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors