Hij is al getuned bij beek..
Maar een 17% pully is dus de beste vervanger voor het probleem?
Vreemd koppelings probleem
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Vreemd koppelings probleem
Volgens mij is je bijpassende software update gratis bij Beek. Kan me vergissen hoor....
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar doen ze idd niet moeilijk over volgens mij.peter schreef:Volgens mij is je bijpassende software update gratis bij Beek. Kan me vergissen hoor....

- griendar
- 4 op een rij!
Bericht
[waarvoor zijn die zwaardere drukgroep en koppeling dan ontworpen en te koop?? geldklopperij???uote="peter"]Standaard koppeling kan het prima aan! Rij ik zelf ook mee en die van mij heeft nog een beetje meer porrie.
Ik zou wel ASAP de 102% krukas pulley verwijderen. Ik neem aan dat het een ongedempt (Alta) exemplaar is en dat kost je straks een distributieketting+ tandwielen als je mazzel hebt en een blok als je pech hebt!
[/quote]

Ik zou wel ASAP de 102% krukas pulley verwijderen. Ik neem aan dat het een ongedempt (Alta) exemplaar is en dat kost je straks een distributieketting+ tandwielen als je mazzel hebt en een blok als je pech hebt!

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Again; niet alles wat te koop is, is per definitie goed of beter. Nogal naïef om dat tecdenken. Je moet kijken naar wat je daadwerkelijk nodig hebt, niet naar wat er te koop wordt aangeboden. Er zijn bijv ook 10 pots remmen te koop maar een standaard R56S remmenset voldoet meer dan prima op een R53. Waarom het dan te koop wordt aangeboden? Omdat er altijd mensen zijn die denken dat omdat het aangeboden wordt het ook altijd beter is. Net zoals met race koppelingen en 102% poulie's.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors