Bandenspanningslampje / Run flat (en ABS) lampje brand
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heeft er natuurlijk niks mee te maken, maar ik heb er wel meer in zitten. <aar dat is persoonlijke keuze.geert schreef:Ik krijg dat #(*)# lampje niet uit.
Maar er is geen band lek Ik heb de bandenspanning gemeten en die zijn van alle 4 gewoon 2,3 Bar
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Je moet wel het knopje tijdens het rijden ingedrukt houden, anders kan die zichzelf niet opnieuw meten!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In de eerste meters die je daarna gaat rijden zullen de sensoren de nieuwe waarde als referentie aannemen.
Ik heb al 3 keer een lekke band gehad. Systeem steeds netjes gereset op deze manier en het systeem gaf me ook steeds trouw een lekkeband-melding als ik een lekke band had. Dus zo moet het. Gewoon het instructieboekje er even op naslaan.
Als het dan nog niet lukt dan heb je gewoon een storing in dat bandenwaarschuwingssysteem. Dan zou ik ff langs de dealer gaan.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Dat is niet zo volgens het instructieboekje. Je moet met de sleutel in stand 2 of met draaiende motor het knopje een tijdje ingedrukt houden totdat op je dashboard het lampje gaat branden en weer uitgaat. Je hebt de boel dan gereset.marcelclemens schreef:Je moet wel het knopje tijdens het rijden ingedrukt houden, anders kan die zichzelf niet opnieuw meten!
In de eerste meters die je daarna gaat rijden zullen de sensoren de nieuwe waarde als referentie aannemen.
Ik heb al 3 keer een lekke band gehad. Systeem steeds netjes gereset op deze manier en het systeem gaf me ook steeds trouw een lekkeband-melding als ik een lekke band had. Dus zo moet het. Gewoon het instructieboekje er even op naslaan.
Als het dan nog niet lukt dan heb je gewoon een storing in dat bandenwaarschuwingssysteem. Dan zou ik ff langs de dealer gaan.

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het systeem zal nadat je daarna gaat rijden na enkele meters de nieuwe waarden als referentie aannemen.

Dat knopje bij de handrem ingedrukt houden doe je met de sleutel in stand 2 of met draaiende motor.marcelclemens schreef:In mijn instructieboekje staat toch dat het tijdens het rijden moet.
Het systeem zal nadat je daarna gaat rijden na enkele meters de nieuwe waarden als referentie aannemen.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors