Alarm testen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik neem de 11e wel een kopie mee van de Nederlandse handleidingBerthil schreef:Die zit bij de kit maar het kapje moet los besteld worden voor 15 euro. Die is uit de kit gehouden omdat je kan kiezen voor een lichte of zwarte houder sinds de invoering van de anthraciet dakbekleding.
Ik ben bezig om de technische A tot Z artikelen van de mini.com website te vertalen want er staan wel leuke wetenswaardigheden in (ben nog lang niet klaar) en toevallig kwam het autoalarm vanavond ook voorbij. Ik hoop dat ik de handleiding kan onthouden van Grand_cru als ik het heb ingebouwd

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is wat anders, het ledje van het alarm zit aan de ruitenwisserknop die dan ook vervangen wordt met de hendel uit de alarmkit. Ik weet niet hoe dat is bij de facelift MINI met lampje welke gaat branden als de ruitenwisser vloeistof op is. Daar zit ook het alarm lampje?
Het 'lampje' onder de voorruit is geen lamp maar een sensor van de automatische airco die zonlicht detecteert zodat de airco beter reageert.
Het 'lampje' onder de voorruit is geen lamp maar een sensor van de automatische airco die zonlicht detecteert zodat de airco beter reageert.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gr.werner
Het alarm ledje/lampje zit ook bij het nieuwe model links.Berthil schreef:Dat is wat anders, het ledje van het alarm zit aan de ruitenwisserknop die dan ook vervangen wordt met de hendel uit de alarmkit. Ik weet niet hoe dat is bij de facelift MINI met lampje welke gaat branden als de ruitenwisser vloeistof op is. Daar zit ook het alarm lampje?
Gr.werner
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Klopt helemaal Berthil. Dit wist ik, maar waarom ik het ineens over een alarm ledtje heb? Moet vandaag maar eerder naar bed gaanBerthil schreef:Dat is wat anders, het ledje van het alarm zit aan de ruitenwisserknop die dan ook vervangen wordt met de hendel uit de alarmkit. Ik weet niet hoe dat is bij de facelift MINI met lampje welke gaat branden als de ruitenwisser vloeistof op is. Daar zit ook het alarm lampje?

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Links zit nu voortaan het rode alarm lampie, en aan de rechtse hendel knippert ie geel, als je ruitenvloeistof op is
Ik neem er wel enkele meeIda schreef:MINIJCW schreef:Ik neem de 11e wel een kopie mee van de Nederlandse handleiding
Mag ik ook een kopie?

Links zit nu voortaan het rode alarm lampie, en aan de rechtse hendel knippert ie geel, als je ruitenvloeistof op is
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet ik niet, de onderdelen man van de dealer wist meteen waar het over ging en wist het onderdeelnummer van de kit bijna uit zijn hoofd. Hij had het niet over een andere kit voor de facelift MINI, maar ik heb er ook niet naar gevraagd. Ze weten daar al mijn naam en ook dat ik een 2003 MINI heb 
Dat ik de XXL MINI heb gemist omdat er wat mis was met hun e-mail wist hij ook al (niet dat ik het was maar wel dat het gebeurd was). Kennelijk hebben ze daar ook werkbesprekingen

Dat ik de XXL MINI heb gemist omdat er wat mis was met hun e-mail wist hij ook al (niet dat ik het was maar wel dat het gebeurd was). Kennelijk hebben ze daar ook werkbesprekingen

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hebben ze nog iets goed te maken (korting)Berthil schreef:Ze weten daar al mijn naam en ook dat ik een 2003 MINI heb

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors