Dan moet je de wijzer toch op 240km/h krijgen. Is mij ook gelukt een paar weken terugMiniboard schreef:Geldt dit ook : afgelopen winter in Ischgl klokte ik 85 km/uur (op mijn snowboard ) en moest ik héél hard in de remmen.
Heb ik nog iets om naar uit te kijken voor het komende winterseizoen .
edit: Heb afgelopen winter op weg naar Basel wel met m'n MINI 220 (échte) km/uur aangetip. Had nog plenty gas over.
In de komende 4-landenrit komt, hoop ik, weer een stukje Deutsche Autobahn tegen, probeer hem dan eens te klokken op topsnelheid
200+ km/u rijden kan niet meer?
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Eindhoven
Bericht
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht
Dat heb ik dus nooit! Dan bracht ik de auto echt meteen terug!Sid schreef:soms wil die niet harder dan 160
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht
Dat vind ik niet normaal!!!
Om niet harder te kunnen dan 160 km/h?Maaij schreef:Zo te zien is het dus vrij "normaal"
Dat vind ik niet normaal!!!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
- FunkyRAT
- Be Mini
- Locatie: ZTM
Bericht
Ik reed vanmiddag toen ik van werk kwam 180, naar 160 ging hij vrij snel, maar daarna had ik meer asfalt nodig om de 180 aan te tikken, maar er schoof een auto naar links dus mocht ik beginnen af te remmen. Moet wel zeggen dat dat in de MINI 2x zo hard aanvoelt als 120. Bij mijn pa's wagen voelt het helemaal niet hard aan. Misschien ligt het ook aan in welk verkeer je 180 rijdt. Het was namelijk redelijk druk om 5 uur op de A12 dus dan heb je meer het gevoel dan als je op een verlaten autobahn rijdt.
Ik had wel het gevoel dat als er meer asfalt beschikbaar was, hij de 200 wel zou kunnen redden. Ga dat nog eens uit proberen...
Ohja, had ook een leen-ONE eerst, en die ging ook niet harder dan 150/160...
Ik had wel het gevoel dat als er meer asfalt beschikbaar was, hij de 200 wel zou kunnen redden. Ga dat nog eens uit proberen...
Ohja, had ook een leen-ONE eerst, en die ging ook niet harder dan 150/160...
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Locatie: D11t
Bericht
Ik stond er na de Oxford meeting van versteld hoe snel we de 200 aantikte. Geef toe MINIJCW ging stukkie harder dat wel.
Wicked Wendy keek zelfs even op uit haar boek dat ze aan het lezen was. Ze keek overigens alleen naar de teller in het midden en niet naar de weg. Vervolgens hoorde ik uit haar mond: "Doe je wel normaal"
Maar het verzoek kwam van Sleefje. Die wilde de S-jes zien gaan.
Wicked Wendy keek zelfs even op uit haar boek dat ze aan het lezen was. Ze keek overigens alleen naar de teller in het midden en niet naar de weg. Vervolgens hoorde ik uit haar mond: "Doe je wel normaal"
Maar het verzoek kwam van Sleefje. Die wilde de S-jes zien gaan.
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
toch wilde die soms echt niet harder dan 160 hoor, beetje wind tegen, toen nog zware runflats eronder...
schijnt door de chiptuning te komen aldus een vriend die bij een garage werkt.
deze heeft dan geen lijn in het programma staan voor de omstandigheden op dat moment (temperatuur, luchtvochtigheid ed) en kies daarom een "veilige'' lijn.
daarom neig ik ook steeds meer naar chiptuning op maat.
schijnt door de chiptuning te komen aldus een vriend die bij een garage werkt.
deze heeft dan geen lijn in het programma staan voor de omstandigheden op dat moment (temperatuur, luchtvochtigheid ed) en kies daarom een "veilige'' lijn.
daarom neig ik ook steeds meer naar chiptuning op maat.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors