TSL in de olie

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

TSL in de olie

27 mar 2009, 17:16

Misschien heeft iemand hier wat aan.

Afbeelding

Dit is Tri Star Lube
Morgen ga ik mijn olie verversen en wat ik al mijn hele auto-leven doe is dit spul erbij ingooien, natuurlijk zijn er altijd mensen die zullen zeggen dat dit weggegooid geld is en dat het allemaal dikke onzin is :?
Mijn ervaring hiermee is super goed, ik heb de tip eens gekregen van mijn zwager die het ook al een tijdje gebruikte, het schijnt dat er een soort teflon laagje op je draaiende delen komt, mijn zwager demonstreerde het een keer bij een auto met een enorme tik in het blok, je kon er bij staan wachten en de tik steeds minder hoorde.

Op de verpakking staat natuurlijk ook dat het brandstof besparend is, blablabla enz. dat even terzijde, maar ik wil dit eerst even proberen op mijn auto omdat mijn auto soms ook uit valt,.... dus we zullen zien
Thegreenery
Enthousiast
Enthousiast

Re: TSL in de olie

27 mar 2009, 17:37

Niet in trappen. Is grote lariekoek. De Mensen van Shell en Gastrol zijn echt niet stom en testen al jaren lang in de racerij.
Gewoon goede olie erin.

Groeten Erik
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

28 mar 2009, 01:20

Dat zei ik ook de eerste keer maar ik heb het bij al mijn vorige bmw's gedaan en ik heb er wel een goed gevoel bij en ik heb het ook al gekocht dus ik zal het wel erin moeten doen, maar het vreemde hiervan is dat dit potje bij bijna niemand bekend is niet zoals SLICK 50.

Ik ga toch eigenwijs doen en het spul erin doen, ik vond het resultaat met die tikkende motor toch verbasingwekend :? het moet wel resultaat geven voor die 27 euro :mad:

Morgen ga ik bezig met de auto,....
henne
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

28 mar 2009, 13:05

en gooide je zwager die zooi erin bij een koude motor of warme!?

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”