Ik heb nu een one met automaat/tip.
Gr,
Jerry
Is er iemand die achteraf stuur-flippers heeft aangeschaft ?
- Jerry Hubertus
- Nieuw Lid
Bericht
Is er iemand die achteraf stuur-flippers heeft aangeschaft ?
Laatst gewijzigd door Jerry Hubertus op 14 aug 2006, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mini one, compleet cooper S uitgevoerd
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh, de vraag is veranderd 
Dus je hebt een automaat zonder de CVT bak, anders gaat het natuurlijk niet. Hier op het forum heb ik zoiets nog niet gelezen, je zou eens min2.com kunnen proberen.
Mooie foto's trouwens in je Gallery, veel werk aan besteed om hem om te vormen zo te zien

Dus je hebt een automaat zonder de CVT bak, anders gaat het natuurlijk niet. Hier op het forum heb ik zoiets nog niet gelezen, je zou eens min2.com kunnen proberen.
Mooie foto's trouwens in je Gallery, veel werk aan besteed om hem om te vormen zo te zien
- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
ik weet dat de vraag reeds in 2006 gesteld is maar een antwoord heb ik niet gelezen
ik was ook zoekende naar een set flippers en heb deze afgelopenweek ingebouwd en aangesloten
en het werkt dus je kunt in een mini met cvt later flippers inbouwen ook de radio en cruise werkt
als er meer liefhebbers zijn laat dit dan even weten heb alle schema,s en stekkernummers
kan ze scannen en als pdf toevoegen
ik was ook zoekende naar een set flippers en heb deze afgelopenweek ingebouwd en aangesloten
en het werkt dus je kunt in een mini met cvt later flippers inbouwen ook de radio en cruise werkt
als er meer liefhebbers zijn laat dit dan even weten heb alle schema,s en stekkernummers
kan ze scannen en als pdf toevoegen
- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
De CVT mini automaat kan ook als tiptronic gebruikt worden.
De stuurbediening van de tiptronic is bij mini's vanaf 2004 leverbaar en voor oudere mini's als achteraf in te bouwen kit te koop.
Een hele tijd geleden al eens een MF stuur met flippers op Ebay gekocht en dus nu alles aangesloten en laten activeren.
WERKT ECHT SUPER.
De stuurbediening van de tiptronic is bij mini's vanaf 2004 leverbaar en voor oudere mini's als achteraf in te bouwen kit te koop.
Een hele tijd geleden al eens een MF stuur met flippers op Ebay gekocht en dus nu alles aangesloten en laten activeren.
WERKT ECHT SUPER.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors