hoi Mini liefhebbers,
Mijn vrouw heeft een carkit Parrot CK3100 LCD gekocht en die wil ik gaan inbouwen in haar cooper cabrio uit 2004. Ik heb op t forum wat rond zitten neuzen en zag dat er een kabeltje is te bestellen bij Navishop die de inbouw eenvoudig(er) maakt.
Eerlijk gezegd vind ik de info op de website van Parrot over de inbiuw van de carkit erg summier. Dit kabeltje zou voor mij de oplossing zijn. Bij de Parrot zitten wel kabels maar die moet je aanpassen. Dit is volgens mij niet eenvoudig. Ik vroeg mij af dit inderdaad het goede kabeltje is ? Zie volgende link
Kabeltje
Kan iemand dit bevestigen en betekent dit dat alleen de radio uitgebouwd hoeft te worden. Er is achter de radio volgens mij voldoende ruimte om de blauwe box en kabels weg te werken.
Graag oor ik wat van jullie.
Paul
Inbouw carkit Parrot CK3100 LCD
- Aldwin
- 4 op een rij!
Bericht
Yep
is de goede iso-connector (ook bij Halfords te verkrijgen btw)
de bekabeling van Parrot heb je overigens nog wel nodig.
verder idd de downtubes los en deel van je dash anders kan de radio er niet uit.
en bij mijn R50 was er niet genoeg ruimte achter de radio en de Parrot zit nu onder het stuur (ergens)
zijn wel een paar topics over hoor ff de zoekfunctie gebruiken
Succes

is de goede iso-connector (ook bij Halfords te verkrijgen btw)
de bekabeling van Parrot heb je overigens nog wel nodig.
verder idd de downtubes los en deel van je dash anders kan de radio er niet uit.
en bij mijn R50 was er niet genoeg ruimte achter de radio en de Parrot zit nu onder het stuur (ergens)
zijn wel een paar topics over hoor ff de zoekfunctie gebruiken
Succes
- diezel
- Nieuw Lid
Bericht
Hoi,
thnx, er is een Halfords bij mij in de buurt, da's makkelijk. Aan de kabels/stekkers van Parrot hangen ook een aantal draadjes los, volgens mij line -, line + en 12 V. Begrijp ik het goed dat ik deze niet meer nodig heb wanneer ik het kabeltje van Halfords en die van Parrot op elkaar aansluit? Of te wel plug and play.
Groet
Paul
thnx, er is een Halfords bij mij in de buurt, da's makkelijk. Aan de kabels/stekkers van Parrot hangen ook een aantal draadjes los, volgens mij line -, line + en 12 V. Begrijp ik het goed dat ik deze niet meer nodig heb wanneer ik het kabeltje van Halfords en die van Parrot op elkaar aansluit? Of te wel plug and play.
Groet
Paul
- diezel
- Nieuw Lid
Bericht
Gisteren begonnen met inbouwen. car2iso kabeltje besteld bij Pda shop en binnen een dag binnen. Met het kabeltje was het een fluitje van een cent. Werkt perfect. Je bent meer tijd kwijt om de radio er uit te halen. Ik heb het microfoontje via de deur/raamstijl netjes weg kunnen werken. De display van de Parrot onder de console weggewerkt. Niet de meest perfecte plek maar ergens anders is niet mogelijk. Veel gemak gehad aan dit forum over de het uitbouwen van de radio en het inbouwen vd Parrot. Zonder forum was ik er zeker een dag mee bezig geweest. Nu in 3 uurtjes klaar.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors