Adresje opzetten verlagingsveren (Limburg)

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Adresje opzetten verlagingsveren (Limburg)

07 jun 2010, 10:56

Nu heb ik een setje verlagingsveren voor m'n S-je .... Alleen moeten ze er nog op. Ik dacht dat ik een adres had maar die begon uiteindelijk te zeuren dat ie ook veren verkocht :faint

Een ander adres kan ik nu niet vinden of ze doen het niet of ze weten niet hoelang ze erover doen ... tsja, dat schept geen vertrouwen ... mijn arme Mini of portemonnee.

Wie weet een goed en niet te duur adresje in het Limburgse? Wat grenst aan Noord-Limburg mag ook :wink:
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2010, 12:38

Ik kom net van Profile Center af om de banden van de Racelites af te laten halen en hun ook gevraagd maar nee ...
Straks ga ik de velgen wegbrengen om de ET-waarde aan te laten passen mss dat die wat weet.

Het is echt ... of ze doen het niet omdat ze nooit eerder hebben gedaan of ze weten niet hoelang ze ermee bezig zijn omdat ze nooit eerder een Mini hebben verlaagd en dus spreken ze ook geen prijs af ... :(
Geen ervaring en dadelijk wel een gepeperde rekening omdat ze 6 uur hebben zitten prutsen vind ik niet zo'n goede combi.

M'n dealer is mijn huisgarage :lol: maar die doen er 4 a 5 uur over tegen 100 euro per uur dus die wordt het niet ... :wink:
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2010, 16:39

Pfff ...ik geef het op na een middag surfen en bellen ... ik ben zot en ongeduldig :roll: en ik ga naar Den Haag. Weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt tegen een goede prijs :wink:

Ik laat de topic wel open ... voor allerhande links uit het Limburgse want er is een gebrek aan goede adresjes in deze regio.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”