Bij de APK keuring kwam een kapot rechter wiellager naar voren. Ik wil dit gaan vervangen en ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben geprobeerd?
Ik hoor graag ervaringen.
Wiellager vervangen
- AX-Arnie
- Leerling Mini lid
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij hebben achter vervangen.....
Schijf met klauw eraf, lager eraf en vervangen voor de nieuwe en dan het hele zooitje er weer op...
Zit vast met een paar, 4 dacht ik, schroeven, aan de achterkant losdraaien...
Ik denk dat het voor ongeveer hetzelfde verhaal is
Schijf met klauw eraf, lager eraf en vervangen voor de nieuwe en dan het hele zooitje er weer op...

Ik denk dat het voor ongeveer hetzelfde verhaal is

- AX-Arnie
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb het wiel er inmiddels af en de boel bekeken. Het is inderdaad een "kooilager" die zitten gewoon vast gebout. Appeltje eitje! Heb in het verleden regelmatig lagers moeten persen, daar wordt je niet blij van...
Ik post hier, wanneer daar interesse voor is, wel een kleine how to met foto's... Kan iedereen het straks zelf doen
Ik post hier, wanneer daar interesse voor is, wel een kleine how to met foto's... Kan iedereen het straks zelf doen

Because weight is just a waste of fun
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Succes
Ja interesse dat kan altijd van pas komenAX-Arnie schreef:Ik heb het wiel er inmiddels af en de boel bekeken. Het is inderdaad een "kooilager" die zitten gewoon vast gebout. Appeltje eitje! Heb in het verleden regelmatig lagers moeten persen, daar wordt je niet blij van...

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors