Weet iemand,hoe je de wijzerplaten kunt demonteren v/d km teller
en v/d toerenteller?Is het wel mogelijk?
Wijzerplaten
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Ja dit kan zeker. Toerenteller losschroeven (2x torx), stekker loshalen. Dan schroeven van de toerenteller zelf losmaken en de klipjes openbuigen. Plastic raampje verwijderen, wijzer voorzichtig omhoog tillen en je kunt de plaat wisselen.
Snelheidsmeter gaat hetzelfde al moet je daar wat meer schroeven en stekkers voor loshalen.
Ik heb het zelf gedaan bij de inbouw van m'n tomtom en het vervangen van de km/u plaat door een mph plaat uit de VS.
Hier is het topic van de tomtom KLIK
Snelheidsmeter gaat hetzelfde al moet je daar wat meer schroeven en stekkers voor loshalen.
Ik heb het zelf gedaan bij de inbouw van m'n tomtom en het vervangen van de km/u plaat door een mph plaat uit de VS.
Hier is het topic van de tomtom KLIK
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Met de snelheidsmeter bedoelde ik inderdaad de centrale meter. Die gaat hetzelfde, alleen meer schroefjes, stekkers en wijzertjes. Maar met beleid goed te doen hoor

BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors