Ik heb een kleine vraag...wellicht dat iemand mij hiermee kan helpen?
Vorige week een wintercheck gehad, moest wat olie bij en de accu moet binnenkort vervangen worden, maar verder waren er geen rare dingen ontdekt. Dit was via de autoverzekering bij een garage waar ik nooit eerder geweest ben.
Echter de volgende dag na het starten hoorde ik een eenmalig waarschuwingssignaal (ping) en gingen allerlei lampjes branden. Vervolgens gaan alle lampjes uit en doet de auto het prima. Maar na uitzetten van de motor en weer aanzetten kwam dit weer terug. Ik dacht wellicht heeft dit met banden te maken. Ben naar tankstation gereden, bleek dat de banden zeer fors waarom opgepompt door de garage. Banden weer terug naar het gewenste 2.2 gezet en probleem was verholpen. Vervolgens heb ik 4 dagen zonder enige problemen gereden.
Maar helaas, vanmorgen was het probleem weer terug. In het manual kan ik helaas niet exact terugvinden wat dit kan betekenen. Dit zijn de brandende lampjes:
Aanstaande vrijdag heb ik een afspraak voor het vervangen van de accu.
Wellicht kan ik vragen of ze de auto ook uit kunnen lezen. Weet niet of het probleem dan zichtbaar is?
Thanks!