Hallo!
even een vraagje,
is het mogelijk om een start/stop switch module van een mini 2007 in een mini van een 2002 te laten zetten?
mvg job
Start/stop button
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: start/stop button
Als het uberhaupt kan, denk ik dat dat een heeel moeilijk en duur grapje gaat worden...
Ik weet niet precies hoe zo'n ding zit aangesloten zit, maar wwet wel dat het werkt op basis van veel verschillende factoren. Die module checkt eerst of het ''verstandig'' is om de auto uit te schakelen. Dus of de olie op temperatuur is, de turbo niet te heet en nog meer van dat soort gein. Lijkt me vrij moeilijk en duur geintje omdat in te bouwen....
Daarnaast de vraag; waarom uberhaupt? Wees blij dat je het niet hebt
Ik weet niet precies hoe zo'n ding zit aangesloten zit, maar wwet wel dat het werkt op basis van veel verschillende factoren. Die module checkt eerst of het ''verstandig'' is om de auto uit te schakelen. Dus of de olie op temperatuur is, de turbo niet te heet en nog meer van dat soort gein. Lijkt me vrij moeilijk en duur geintje omdat in te bouwen....
Daarnaast de vraag; waarom uberhaupt? Wees blij dat je het niet hebt

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Re: start/stop button
Als het alleen gaat om de start knop om de motor te starten dan is hiervoor een retrofit setje te koop.
Dit is dus niet een start/stop systeem waarbij de motor uitgaat als hij zich verveeld (als je stil staat dus).

Een DIY staat hier op het forum.
Om het je makkelijk te maken, klik hier.
Ron.
Dit is dus niet een start/stop systeem waarbij de motor uitgaat als hij zich verveeld (als je stil staat dus).

Een DIY staat hier op het forum.
Om het je makkelijk te maken, klik hier.
Ron.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Start/stop button
ik vind het een verschrikkelijk irritante "optie" op de auto :-|
Het lijkt mij ook helemaal niet gezond voor het blokje dat die zomaar uitvalt terwijl je net hebt lopen trappen.
Ik zet hem elke rit gelijk uit als ik contact aanzet!
gdvd net een vliegtuig waar je eerst allerlei knoppen moet omzetten voordat je kan rijden.
Het lijkt mij ook helemaal niet gezond voor het blokje dat die zomaar uitvalt terwijl je net hebt lopen trappen.
Ik zet hem elke rit gelijk uit als ik contact aanzet!
gdvd net een vliegtuig waar je eerst allerlei knoppen moet omzetten voordat je kan rijden.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Gordel: check
Sportbutton aan: check
lampen: check
start/stop uit: check
Okey, starten!

Gordel: check
Sportbutton aan: check
lampen: check
start/stop uit: check
Okey, starten!

- jobbertjhuu
- One wheel wonder
Bericht
Ik persoonlijk vind het wel een mooi systeem.
dat je die ronde sleutel er in moet schuiven en dat je stuurslot eraf gaat en je contact aan staat.
Maar inderdaad is het denk een duur geintje.
En zoon knopje alleen ben je wel een tijdje mee bezig geloof ik.
bedankt voor de info!:)
dat je die ronde sleutel er in moet schuiven en dat je stuurslot eraf gaat en je contact aan staat.
Maar inderdaad is het denk een duur geintje.
En zoon knopje alleen ben je wel een tijdje mee bezig geloof ik.
bedankt voor de info!:)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors