Hoi allemaal,
Ik weet dat er extra opties (mini cooper s) zijn die de dealer achteraf kan instellen. Zo kom ik er af en toe een paar tegen in het forum. Lijkt mij handig om deze bij elkaar in een topic te zetten. Daarnaast vraag ik mij af of je dit niet zelf kan?
- opties die ik weet: - lampen 1 min. laten branden als auto stilstaat
- anti carjack beveiliging
Groetjes,
Ruud
Wat kan de dealer allemaal voor opties instellen?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedoel je soms de klep van het slot halen? Bij de facelift zit dit standaard op de sleutel dmv een knopje.
Hoe bedoel je? Kan je de klep van een afstand omhoog laten gaan? Dan zou er een veer in moeten zitten??Simini schreef:Of je achterklep. Wat ik heb laten omzetten naar ramen (One).
Bedoel je soms de klep van het slot halen? Bij de facelift zit dit standaard op de sleutel dmv een knopje.
- Simini
- One wheel wonder
Bericht
Je kunt de klep van het slot halen. Dit kan bij mijn weten bij de pre-facelift (zoals mijn One '01), niet met een knopje op de sleutel.henkietenk schreef:Hoe bedoel je? Kan je de klep van een afstand omhoog laten gaan? Dan zou er een veer in moeten zitten??Simini schreef:Of je achterklep. Wat ik heb laten omzetten naar ramen (One).
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
- Je knipperlicht aantippen en dan gaat hij 3x ipv dat hij gelijk uitgaat als je loslaat.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- keyan
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Wat kan de dealer allemaal voor opties instellen?
Jeetje. Oud topic omhoog halen is begonnen.
Ik zou graag willen weten welke opties de dealer of iemand hier op het forum in kan schakelen of uit kan schakelen in een mini cooper r50 FL
Ik zou graag willen weten welke opties de dealer of iemand hier op het forum in kan schakelen of uit kan schakelen in een mini cooper r50 FL
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Meeste is hierboven al genoemd, maar op een rijtje voor de R50-series:
- Automatisch opnieuw vergrendelen na 2 minuten bij niet geopend portier
- Automatisch vergrendelen na het wegrijden
- Automatisch ontgrendelen na afgezette motor
- Selectief ontgrendelingssysteem (eerst bestuurdersdeur openen; bij 2e signaal kofferklep, andere deur en benzinedop)
- Comfortbediening: ramen openen met afstandbediening
- Duur van de thuiskomstverlichting
- Dagrijlichtschakeling
- Snelheidsafhankelijke ruitenwissers (bij stilstand MINI, de ruitenwissers op intervalstand)
- Akoestische contactsleutelwaarschuwing
- Akoestische tank-bijna-leeg melding
- Automatisch opnieuw vergrendelen na 2 minuten bij niet geopend portier
- Automatisch ontgrendelen na afgezette motor
- Selectief ontgrendelingssysteem (eerst bestuurdersdeur openen; bij 2e signaal kofferklep, andere deur en benzinedop)
- Comfortbediening: ramen openen met afstandbediening
- Duur van de thuiskomstverlichting
- Dagrijlichtschakeling
- Snelheidsafhankelijke ruitenwissers (bij stilstand MINI, de ruitenwissers op intervalstand)
- Akoestische contactsleutelwaarschuwing
- Akoestische tank-bijna-leeg melding
- keyan
- Mod virus alert!
Bericht
Heel erg bedankt nog een paar kleine vraagjes hier over.
- Automatisch ontgrendelen na afgezette motor.
Deze opties komen er zeker op mist de kosten redelijk zijn.
Wat zijn ong de kosten bij de dealer om iets in te schakelen?
En wat is precies dagrijlichtschakeling?
Is er geen optie dat als je de auto met de afstandsbediening open drukt de verlichting aan gaat. Of alleen de stadsverlichting zou ook top zijn.
De thuis kom verlichting werkt gewoon door contact uit en de hendel te bedienen toch? Is er niet een instelling dat die altijd brandt laten we zeggen ong. Een seconde of 10?
- Automatisch ontgrendelen na afgezette motor.
Deze opties komen er zeker op mist de kosten redelijk zijn.
Wat zijn ong de kosten bij de dealer om iets in te schakelen?
En wat is precies dagrijlichtschakeling?
Is er geen optie dat als je de auto met de afstandsbediening open drukt de verlichting aan gaat. Of alleen de stadsverlichting zou ook top zijn.
De thuis kom verlichting werkt gewoon door contact uit en de hendel te bedienen toch? Is er niet een instelling dat die altijd brandt laten we zeggen ong. Een seconde of 10?
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kunt de wegrijd en in het slot gaan gewoon in laten leren, volgens mij gaat bij deze instelling hij ook van het slot als je de motor afzet. toevallig weet ik dat Roel die instelling had uitgezet omdat je bij uitstappen 2x de hendel moet overhalen en passagiers dat gewoon niet snappen....
Bij dealer kost het volgens mij 60 euro. Misschien kan Robert van dit forum je helpen schijnt erg handig te zijn met programmeren
Bij dealer kost het volgens mij 60 euro. Misschien kan Robert van dit forum je helpen schijnt erg handig te zijn met programmeren
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Even de dealer vragen... Of wellicht heeft een forumlid als eens iets om laten zetten en die z'n/h'r rekening er op na wil slaan...keyan schreef:Wat zijn ong de kosten bij de dealer om iets in te schakelen?
Motor starten, en de verlichting is aan. Onafhankelijk van de stand van de schakelaar. (Eigenlijk is de verlichtingsschakelaar dan alleen een knopje om je dashboardverlichting aan te zetten....)keyan schreef:En wat is precies dagrijlichtschakeling?
Interieurverlichting gaat wel aan, maar aan de buitenkant niks. Deze mogelijkheid (welcomelights) kwam pas bij de R56...keyan schreef:Is er geen optie dat als je de auto met de afstandsbediening open drukt de verlichting aan gaat. Of alleen de stadsverlichting zou ook top zijn.
Nee, helaas is niet te programmeren. Je kunt in de programmering kiezen voor 0 , 40 , 90, 150 , 240 seconden, maar werkt alleen nadat je aan de hendel hebt getrokken.keyan schreef:De thuis kom verlichting werkt gewoon door contact uit en de hendel te bedienen toch? Is er niet een instelling dat die altijd brandt laten we zeggen ong. Een seconde of 10?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors